728 x 90

وحشت رژیم از کانون‌های شورشی و استراتژی قیام و ارتش آزادی -اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خامنه‌ای

اطلاعات سپاه
اطلاعات سپاه

در آبان سال گذشته در بحبوحه قیام سراسری مردم نیز سازمان اطلاعات سپاه خامنه‌ای اطلاعیه مشابهی را هم از تلویزیون رژیم و هم در رسانه‌های سپاه پاسداران منتشر کرد.

 

یادآوری می‌شود روز ۲۲آبان ۱۴۰۱ سیمای آزادی درباره این‌گونه اقدامهای رژیم گزارشی منتشر کرده است که در زیر می‌آید:

متوسل‌شدن خامنه‌ای به دستور جاسوسی خمینی علیه مجاهدین پس از قیام ۳۰خرداد ۱۳۶۰

خمینی-۱۱ تیر ۱۳۶۰:

امروز باید همه شما سازمان اطلاعات باشیم از اجزای سازمان اطلاعات باشیم. همه ما مکلفیم که اگر چنان‌چه از این خرابکارها کسی را یافتیم و باید هم دنبال این باشیم

تلوبیون رژیم ۲۱آبان ۱۴۰۱ ـ خمینی ملعون ۱۱تیر ۱۳۶۰:

ما نباید بشینیم و تماشاچی باشیم ما باید فعالانه عمل بکنیم اگر شهید دادیم فعالیتمان بیشتر بشود امروز باید همه شما سازمان اطلاعات باشیم از اجزای سازمان اطلاعات باشیم همه ما مکلفیم که اگر چنان‌چه از این خرابکارها کسی را یافتیم و باید همه دنبال این باشیم که بیابیم اینها اجیرندکه این خرابکاریها را هر چه می‌توانند توسعه بدهند یک خسارتهایی وارد کنند به خیال این‌که ملت کم کم خوف پیدا بکند و این مسیر خودش را رها کند حالا که مسیر رها شد و ملت دیگر ترسید و کنار نشست آنها وارد میدان بشوند.

 

مسعود رجوی-۲۰ آبان ۱۴۰۱

منتهای درماندگی خلیفهٔ فرتوت ارتجاع در برابر قیام و کانون‌های شورشی

درخواست اطلاعات سپاه پاسداران خامنه‌ای از «ملت ایران» مبنی بر این‌که هر گونه ارتباط برای سرنگونی و انهدام مظاهر حاکمیت از جانب مجاهدین خلق است و باید در اولین فرصت آن را خبر بدهند، منتهای درماندگی خلیفهٔ فرتوت ارتجاع را در برابر قیام و کانون‌های شورشی و ارتش آزادی نشان می‌دهد.

خمینی در تابستان سال۶۰ در حضیض استیصال در برابر مجاهدین، پرده‌های روحانیت و مرجعیت را بالکل کنار زد و در سخنانش در روز ۲۷مرداد ۱۳۶۰ با صراحت «جاسوسی» و «دروغ گفتن» علیه مجاهدین و حتی «شرب خمر» برای حفظ نظام را «واجب» اعلام کرد.

 

خمینی ملعون -۱۱ تیر ۱۳۶۰:

وقتی که اسلام در خطر است، همه شما موظفید که با جاسوسی حفظ بکنید اسلام را... وقتی که حفظ دماء مسلمین بر همه واجب شد، اگر- فرض کنید که- حفظ جان یک یک نفر مسلمانی، حفظ جانش وابسته [به‏] این است که شما شرب خمر کنید، واجب است بر شما، دروغ بگویید، واجب است بر شما... حفظ خود اسلام از جان مسلمان هم بالاتر است.

اونکه میاید و فرض کنید ماده منفجره‌ای را می‌خواهد پرت کند در یک جایی اگر او را گرفتند و حبسش کردند اگر هم او را گرفتند و یک دفعه کشتندش این دفاع است این فساد را از بین بردن است این دفع فساد است اونکه اینکار را دارد می‌کند مفسد است نه شما یی که دارید دفع می‌کنید او را این به این است که این اشخاصی که گول خوردند موعظه کنیم ما دائما هم موعظه می‌کنیم که این جوانها را گول زدند خودشون رفتند دارند آب شرب... یا سرد (نامفهوم) می‌خورند و این جوانها و این بچه‌ها را گول زدند که آمدند اینها خرابکاری می‌کنند و خودشون رو گاهی به کشتن می‌دهند و خودشون رو به زحمت وا میدارند

ما هر کس بیاد توبه کند توبه‌اش را، خدا توبه‌اش را قبول می‌کند

 

تسنیم۲۰ آبان۱۴۰۱:

ملت شریف و انقلاب ایران در صورتی‌که در فضای مجازی و یا از طریق تماسهای تلفنی ارتباط های مشکوکی با شما برقرار شد که درخواستهایی از قبیل انجام اقدامات تخریبی هم‌چون آتش زدن اماکن، تابلوها و نمادها یا شعار نویسی، تهیه عکس و فیلم از اماکن خاص نظامی و مذهبی و یا برگزاری تجمع و تظاهرات و امثال این موارد را داشتید این ارتباطات از سوی گروهک خائن منافقین با شما برقرار شده است. لذا در اولین فرصت ضمن مسدود نمودن آن ارتباط در فضای مجازی مراتب را به نزدیک‌ترین واحد اطلاعات سپاه محل سکونت خود و یا شماره تلفن ۱۱۴ (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه) اعلام نمایید.

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aaebfb74-f799-48e6-9264-9afb62cb4f49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات