728 x 90

وحشت رژیم از روی آوردن جوانان به شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

دادستان کل خامنه‌ای وحشت رژیم را از روی آوردن جوانان به شبکه‌های اجتماعی برملا کرد و آن را سلاح خطرناکی برای دشمن توصیف نمود. وی هم‌چنین از افشای جنایات و دزدیهای سردمداران رژیم در فضای مجازی، ابراز وحشت کرد و از جوانان خواست این اخبار را علنی نکنند.

 

دژخیم جعفر منتظری، دادستان کل رژیم ۱۵ آذز ۱۴۰۰: جوانان عزیز و دانشجویان محترم شما دشمنان بسیار گسترده‌یی دارید و حملات عجیبی برای گرفتن هویت شما می‌کنند.

امروز سلاحی که دشمن بکار می‌برد، سلاح بسیار خطرناک‌تری ست که در اعماق جان من و شما تاثیرگذار است. خیلی باید مراقب بود. فضای مجازی خطر فراوانی دارد.

ما همه مشکلات درون کشور خودمان را نبایستی که علنی و رسانه‌یی بکنیم، چرا؟ همسایگان ما دشمنان ما کسانی که برای ما خط و نشان می‌کشند از این نقاط ضعف ما و اشکالاتی که ما داریم بهره می‌جویند، اون را توی سر ما می‌زنند. . . ما بایستی که مقداری هم برای اعتبار و حیثیت نظام و کشور و جامعه خودمان هم حساب باز کنیم ... من مجاز نیستم هر چی را که در سینه دارم به‌عنوان دادستان کل کشور بیایم علنی بکنم شما دانشجویان بحث شفاف‌سازی را که مطرح می‌کنم اما همه چیز را نمیشه شفاف کرد (خبرگزاری دانشجو رژیم ۱۵آذر)

 

مجلس ارتجاع نیز صحنه جنگ‌وجدال بر سر فضای مجازی و دجالبازی مسخره پاسدار قالیباف بود که ضمن تأکید بر حیاتی بودن محدود کردن اینترنت، مدعی شد رژیم قصد مسدود کردن پلتفرمهای شبکه‌های اجتماعی را ندارد.

پاسدار قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع ۱۶آذر: در زیرساختها شبکه ملی اطلاعات مهمترین موضوع امروز کشور است و واقعاً از نان شب واجب تر است! آقای وزیر قول دادند که شبکه ملی اطلاعات را در این دوره تکمیلش کنند. همین جوسازی که برای مجلس شد که در طرح حمایت از کاربران به‌دنبال تعطیلی پلتفرمها هستند، خب این حرف بیخودی است. مجلس از قضا به‌دنبال توسعه و حمایت مشاغل مخصوصاً خرد در حوزه اینترنت است. ما یک درد بی‌درمانی امروز در کشور داریم که انشاالله در برنامه هفتم بنا هست به این توجه کنیم، او نهم پروژه‌های نیمه تمام در حوزه کارهای ساختمانی و کاربردی است. متأسفانه متأسفانه ما داریم پروژه‌های نیمه تمام هم در حوزه مسایل هوشمندسازی در کشور این هم آغاز شده دیگه در حوزه عصر کارهای دیجیتالی دیگه پروژه‌های نیمه تمام معنی نداره یا هست یا نیست نیمه تمام یعنی که هزینه کن و از بین ببر و بهره هم نگیر و شاید که نه حتماً مشکلات ما را بیشتر خواهد کرد... (خبرگزاری مجلس ر|ژیم ۱۶آذر)

 

اعضای مجلس ارتجاع نیز با اشاره وضعیت اسفبار امکانات اینترنت در ایران، به ناتوانی رژیم در برابر حملات سایبری و مدیریت فضای مجازی اعتراف کردند.

عباس‌پور، مجلس ارتجاع ۱۶آذر ۱۴۰۰: در حالی که در بسیاری از کشورها سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد ملی تا (۳۰%) سی‌درصد برآورد شده است، متأسفانه در کشور ما برآوردها حاکی از سهم بین سه تا شش درصدی (۳% تا ۶%) اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی است.

درصد زیادی از روستاهای کشور فاقد هر گونه ارتباطات مخابراتی بوده‌اند. به‌عنوان مثال در استان سیستان و بلوچستان فقط (۲۸%) از روستاها دارای ارتباط مخابراتی بوده و (۷۲%) از روستاهای این استان فاقد هر گونه ارتباط مخابراتی می‌باشند. عدم امنیت زیرساختها و بُروز حملات سایبری مشکلاتی را برای کشور پدید آورده است. (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۶آذر)

 

تالارپشتی، مجلس ارتجاع ۱۶آذردولت گذشته در این حوزه بسیار بد عمل کرده کل زیرساختها را در واقع متلاشی کرده نخبه‌های کشور را در حوزه فضایی و سایر حوزه‌ها پراکنده کرده و اینها را تار و مار کرده (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۶آذر)

 

دهنوی، مجلس ارتجاع ۱۶آذر من یک نمونه فقط بگویم استان سیستان و بلوچستان ما دو هفته پیش رفتیم بازدید ۳۰۰ کیلومتر مسیر را رفتیم ۴۳۰روستا در اون منطقه عمده روستاها فاقد هر نوع پوششی بودند ۲۸درصد فقط اونجا پوشش اینترنت دارد (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۶آذر)

 

ززارع پور وزیر ارتباطات، مجلس ارتجاع ۱۶آذر واقعا حوزه امنیت نیازمند توجه جدی ست امنیت فضای مجازی امنیت فناوری ارتباطات و اطلاعات نیازمند یک توجه جدی و ویژه هست ما برای برهم زدن این موازنه برنامه ویژه‌یی را پیش‌بینی کردیم توسعه مراکز تبادل ترافیک داخلی را در دستور کار قرار دادیم که انشاالله تا پایان سال اتفاق های خوبی در این حوزه خواهد افتاد... (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۶آذر)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e36b7b6-d2de-4c6d-b575-aad0270e3b66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات