728 x 90

وحشت رئیس شورای شهر تهران از تسخیر سامانه‌های شهرداری

تسخیر دوربین‌های مداربسته شهرداری  تهران
تسخیر دوربین‌های مداربسته شهرداری تهران

به گزارش سایت حکومتی انتخاب (۱۷خرداد)، مهدی چمران رئیس شورای قلابی شهر تهران در برابر تسخیر سامانه‌های شهرداری و سیستم جاسوسی دوربینهای مداربسته واکنش نشان داد.

چمران با سوزش زیاد از انجام این حمله همزمان با سالمرگ خمینی دجال گفت: «برنامه ریزی مفصلی از سوی موساد و منافقین با همکاری یکدیگر صورت گرفت و تمام افراد ضد انقلاب که علیه جمهوری اسلامی و استقلال ایران قد علم کردند، این اقدام را انجام دادند و در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که اهمیت خاص و بالایی دارد، حمله سایبری را برنامه‌ریزی کردند».

 

در حالی‌که تا زمان تدوین این خبر هم‌چنان سامانه‌های شهرداری تهران و تهران من از کار افتاده است و بسیاری خدمات رسانی‌های شهرداری با اختلال مواجه است چمران گفت: «با همکاری شهرداری تهران برنامه آنها از حیز انتفاع خارج شد و جز چند تصویر و شعار به جایی نرسیدند».

چمران با اذعان به بهم‌ریختگی و ناکارآیی سیستم شهرداری در برابر حملات انجام شده گفت: «درست است که دستگاه‌ها چند روز کارآیی خود را از دست دادند اما با تلاش‌هایی که انجام می‌شود، از امروز این فعالیتها آغاز خواهد شد».

 

چمران با اذعان به بی‌لیاقتی و بی‌سوادی کادرهای فنی شهرداری افزود: «اضافه نشدن به تخصص‌ها در چند سال اخیر در شهرداری که در بخشهای مختلف دیده می‌شود از ضعفها به‌شمار می‌رود... باید در فرصتی که داریم این ضعفها را جبران کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6922e7e-9860-4c68-aa44-5dd473bff18e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات