728 x 90

وحشت از خیزش و جنبش دانشجویی

هم‌زمان با خیزش دانشجویان و تداوم قیام سراسری، موج وحشت تمام ارکان و لایه‌های نظام را فراگرفت.

آخوند علم‌الهدی ۲۴دی ۹۸: «اینها بیایند تمام اصول ما ارزشها را زیر پا بگذارند و در مقابل ما بایستند ما هم بایستیم تماشا کنیم»؟

شعار دانشجویان: «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه».

روزی که دانشجویان امیرکبیر متهم ردیف اول پرونده هواپیمای مسافربری را نشان دادند و بر مطالباتشان پایداری کردند پاسداران خامنه‌ای میخکوب شدند.

شعار دانشجویان: «خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله! این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت»!

و حالا پاسدار جانی وحشت‌زده دست به‌دامن خانواده‌ها و اساتید دانشگاه شد: «این دانشجوهایی که شلوغ می‌کنند و بعضی حرفهای بد ازشان نقل شده که دستاویز شبکه‌های خارجی شده بچه‌های خودمان هستند اینها را باید پدر و مادرها توجیه کنند استادها کجا هستند؟ باید باهاشون جلسه بگذارند باهاشون بنشینند وقت صرف کنند نگذاریم که اینها توسط افراد و رسانه‌ها و تبلیغات دشمن ما ذهن‌هایشان خراب بشود».(تئوریسین شکنجه پاسدار محمدجواد لاریجانی ۲۴دی ۹۸)

شعار دانشجویان: «بی‌شرف، بی‌شرف!...».

این شعارها شیخ شیاد را به وحشت انداخت.

آخوند روحانی: «عذرخواهی کنیم آنها آقای ما هستند آنها ولی‌نعمت ما هستند آنها بزرگ ما هستند و ما نوکر آنها هستیم».

شعار دانشجویان: «دروغگو، دروغگو»!

حتی تئوریسین شکنجه هم هراس‌آلود از ادعای استکبار و داعش در خیابان عقب نشست: «معلوم است بچه‌های خودمان هستند بعضی از اینها تحمل‌شان طاق شده می‌خواهند جیغ بزنند نمی‌توانند تحمل کنند این مصیبت به این بزرگی را تو این زخمها هست که دشمن دارد سرمایه‌گذاری می‌کند».(تئوریسین شکنجه پاسدار محمدجواد لاریجانی ۲۴دی ۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bedf1d7c-5bff-46f6-9d53-593c7e7e7dfc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات