728 x 90

وحشت خامنه‌ای خلیفه درمانده ارتجاع از قیام و مجاهدین و زمینه‌سازی طرح سرکوبگرانه ۱۳آبان

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

زوزه‌های وحشت خلیفه درمانده ارتجاع علیه قیام و مجاهدین و زمینه‌سازی طرح سرکوبگرانه ۱۳آبان با دجالبازی ضداستکباری و سرمایه‌گذاری روی جنایت بزرگ شاهچراغ

خامنه‌ای:

دشمن یعنی آمریکا، اسرائیل، بعضی از قدرتهای اروپایی و برخی از گروهکها به میدان آمدند و با بهره‌گیری از تجربیات گذشته تلاش کردند به نظام ضربه بزنند

ظاهر قضیه این است که مثلا یک مشت جوان یا نوجوان توی میدان هستند

ما با اینها بحثی نداریم اینها هیجان است احساسات است یک قدری بی‌دقتی است

نه، آنهایی که دارند می گردانند قضایا را بحث بر سر آنهاست که با نقشه وارد میدان شدند

بلکه بتوانند ملت ایران را با خودشان همراه کنند

قضیه شیراز را چرا محکوم نکردند اینها طرفدار حقوق بشرند؟

ما یقه اینها را رها نخواهیم کرد نظام به حساب این جنایتکاران خواهد رسید

 

تلویزیون رژیم ۱۱آبان ۱۴۰۱ - خامنه‌ای -دیدار با دانش‌آموزان:

گوینده تلویزیون رژیم: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در آستانه ۱۳آبان در دیدار پرشور صدها تن از دانش‌آموزان، ۱۳آبان را تجسم شرارت‌های آمریکا و آسیب‌پذیری و امکان مغلوب شدن آن خواندند و... گفتند: در جنگ ترکیبی چند هفته اخیر، آمریکا، رژیم صهیونیستی بعضی از قدرتهای موذی اروپا و برخی گروهک‌ها، همه امکانات خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان آوردند اما ملت به دهن بدخواهان زد و آنها را ناکام گذاشت.

خامنه‌ای: این مسأله تهاجم به سفارت آمریکا که در واقع گفتند لانه جاسوسی همینجور هم بود لانه جاسوسی بود آمریکاییها در اظهاراتشان در تبلیغات‌شان در مصاحبه‌شان در مصاحبه‌یی که با خود من کردند در سفر نیویورک زمان ریاست‌جمهوری این حادثه را سر آغاز چالش میان ملت ایران و آمریکا معرفی می‌کنند می‌گویند علت این‌که آمریکاییها در مقابل ملت ایران ایستادند حرکتی بود که شما در سفارت انجام دادید یعنی حمله کردید به سفارت ما بین ما اختلاف به‌وجود آمد دعوا شد دشمنی شد دروغ می‌گویند این نیست مسأله آغاز چالش بین ملت ایران و آمریکا ۲۸مرداد است ۲۸مرداد سال۳۲ چرا شما یک دولت ملی را که با انتخاب مردم سر کار آمده بود کودتا کردید سرنگون کردید؟ نفت را که از چنگ انگلیسیها در آورده بود دادید به یک کنسرسیومی تویش انگلیس بود آمریکا بود چند تا دولت دیگه بودند یعنی از چاله در آمد افتاد توی چاه این دعوای ما با آمریکاییها شروعش از اون روز است پس آمریکاییها حتی به یک آدم خوش‌بین به آمریکا آدم فرنگی مآب مصدق فرنگی مآب بود! به اونهم حتی رحم نکردند برای خاطر منافع‌شان که اون روز این منافع نفت بود خب این سرآغاز بود.

گوینده تلویزیون رژیم: رهبر انقلاب در مرور جنایات و توطئه‌های آمریکا بعد از پیروزی انقلاب، به حمایت واشنگتن از گروه‌های تجزیه‌طلب در اوایل انقلاب، کودتای پایگاه شهید نوژه همدان، حمایت از تروریسم کور منافقین که منجر به هزاران شهید در گوشه و کنار کشور شد و حمایت از آشوب و فتنه در ایران اشاره کردند و گفتند:

البته برخی حوادث را ما هرگز فراموش نکرده و نمی‌کنیم و درباره شهادت سلیمانی پای حرفی که زده‌ایم ایستاده‌ایم و در وقت خودش به آن عمل خواهد شد.

گوینده تلویزیون رژیم: خامنه‌ای با اشاره به نقش آشکار آمریکا در اغتشاشات چند هفته اخیر در کشور، افزودند: اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاش‌ها حاوی اطلاعات و کشفیات مهمی بود و نشان می‌دهد دشمن برای تهران و شهرهای بزرگ و کوچک برنامه‌ریزی کرده بود و طراحی داشت. ایشان حضور برخی نوجوانان و جوانان در کف میدان را ظاهر قضیه دانستند و خاطرنشان کردند:

خامنه ای: ظاهر قضیه این است که مثلا یک مشت جوان یا نوجوان توی میدان هستند. خب این جوان و نوجوان بچه‌های خود ما هستند، ما با اینها بحثی نداریم، اینها هیجان است احساسات است، یک قدری بی‌دقتی است در فهم مسائل اینجوری میاد، نه آنهایی که دارند می‌گردانند قضایا را بحث بر سر آنها است، آنها کسانی بودند کسانی هستند که با نقشه وارد میدان شدند، این‌که عرض می‌کنم این را باید همه در نظر بگیرند، طرف نقشه داره، هم مسئولان ما باید در نظر بگیرند، خوشبختانه اطلاعاتی‌های ما توجه دارند، مسئولان سیاسی‌مان، مسئولان اقتصادی‌مان، مسئولان گوناگونمان باید بدانند که طرف با نقشه وارد میدان شده، هم آحاد مردم بدانند هم شما جوانان بدانید. اینها با برنامه وارد میدان شدند، برنامه هم این است بلکه بتوانند ملت ایران را با خودشان همراه کنند،

البته ملت ایران زد توی دهنشان بعد از این هم خواهد زد توی دهنشان

خامنه‌ای: قضیه شاهچراغ شیراز این چه جنایت بزرگی بود، آن پسربچه پایه دوم یا پایه ششم یا پایه دهم، اینها چه گناهی کرده بودند، این جنایت است جنایت بزرگی است اینها. آن طلبه جوان طلبه شهید جوان در تهران، آرمان عزیز آن چه گناهی کرده بود یک طلبه جوان دانشجو بوده آمده طلبه شده متدین مومن، متعبد حزب‌اللهی، شکنجه کنند زیر شکنجه او را بکشند، جسدش را بیندازند توی خیابان، اینها کارهای کوچکی است؟ اینها کی هستند این را باید فکر کرد، اینها کی هستند، این بچه‌های ما که نیستند این جوانان ما که نیستند اینها، اینها کی هستند از کجا دستور می‌گیرند.

خامنه‌ای: چرا این کسانی که مدعی حقوق بشرند اینها را محکوم نکردند چرا قضیه شیراز را چرا محکوم نکردند اینها را بشناسید البته ما یقه اینها را رها نخواهیم کرد نظام جمهوری اسلامی به حساب این جنایتکاران خواهد رسید حتماً

گوینده تلویزیون رژیم: ایشان اتفاقات چند هفته اخیر را «جنگی ترکیبی» و نه صرفاً اغتشاشات خیابانی دانستند و خاطرنشان کردند: دشمن یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی، بعضی از قدرتهای موذی و خبیث اروپایی و برخی از گروهکها با همه امکانات به میدان آمدند و با استفاده از دستگاههای اطلاعاتی، رسانه‌یی و ظرفیت فضای مجازی، و بهره‌گیری از تجربیات گذشته در ایران و بعضی از کشورهای دیگر تلاش کردند به ملت ضربه بزنند.

خامنه‌ای: همه کارهای شماها ماها همه حرفها مون و حرکاتمان یک پیامی به بیرون کشور می‌فرستد مواظب باشیم ببینیم چه پیامی می‌دهیم ما پیام لازم نیست به زبان باشد گاهی کیفیت نشستن شما پیام داره! گاهی تجمع شما در یک جا پیام داره! گاهی شعاری که می‌دهید پیام داره این پیامی که به دنیا می‌دهید مراقب این پیام باشید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/151a73e9-e3a9-42ea-a95d-3689bc5b53cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات