728 x 90

وحشت از فوران خشم مردم در اثر گرانیها در مجلس ارتجاع

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

ادعای فریبکارانه رئیسی جلاد: دولت به‌دنبال حذف یارانه کالاهای اساسی نیست

محل پرداخت یارانه جابه‌جا شده و به مصرف‌کننده پرداخت می‌شود

عصر شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران رژیم تشکیل جلسه داد. رئیسی جلاد پس از این جلسه ادعا کرد، به‌دنبال هفت ماه کار کارشناسی متراکم و مشورت با نخبگان تصمیماتی به نفع اقتصاد گرفته شده که به‌زودی در این‌باره صبحت خواهم کرد و به همکارانم در دولت هم گفته‌ام مردم را در جریان تصمیمات دولت قرار دهند (سایت رئیسی ۱۷ اردیبهشت).

 

رئیسی جلاد هم‌چنین در دیدار با شماری از کارگزاران رژیم در بازار مدعی شد که دولت به‌دنبال حذف یارانه کالاهای اساسی نیست و تصمیم دولت این است که محل پرداخت یارانه این کالاها جابه‌جا شده و به مصرف‌کننده پرداخت شود (سایت رئیسی ۱۷ اردیبهشت).

 

شورای عالی هماهنگی سران رژیم برای سرکوب بیشتر، به ارگان سرکوبگر موسوم به سازمان تعزیرات اختیارات بیشتر برای قلع و قمع اصناف به‌بهانهٔ گرانی داده است.

سایت رئیسی جلاد نوشت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با پیشنهاد افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کرد (سایت رئیسی ۱۷ اردیبهشت).

 

پاسدار قالیباف: گرانی اخیر شروع گرانی‌های کالاهای اساسی است

اگر قانون مجلس رعایت می‌شد گرانی‌های اخیر اتفاق نمی‌افتاد

پاسدار قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱: «ریشه این نگرانیهای مردم بر این برمی گردد که اگر قرار است ارز ترجیحی مربوط به کالاهای اساسی هدفمند شود گرانیهای شدیدی در دیگر کالاها که مرتبط با آن هستند ایجاد خواهد شد و دولت محترم موضوع ماکارنی و آرد صنعتی به‌گونه‌یی عمل شد که باعث بیشتر نگرانی مردم شد در گرانیهای اخیر موضوع افزایش قیمت ماکارونی هم بی‌توجهی به قانون مجلس باعث و چنین فضایی ایجاد شود و مردم را به‌شدت ناراحت کند چرا مازاد پیدا می‌کنیم چون قشر محروم ما قدرت خرید ندارند که گوشت مرغ و گوشت قرمز و اینها استفاده کنند که مصرف اومده پایین حتی امروز طبقه متوسط ما هم قدرتش تو اینجا پایین آمده و مصرف کم شده این برای سلامت جامعه و آینده جامعه در خطر است (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۸ اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f37472a3-cf4a-4f27-a52a-82a42f704a8f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات