728 x 90

وحشت آخوند طباطبایی‌نژاد از خشم مردم: اگر یک نفره می‌ترسید دو نفر سه نفر بروید بساطشان را به‌هم بریزید

آخوند طباطبایی‌نژاد
آخوند طباطبایی‌نژاد

آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه تبهکار خامنه‌ای در اصفهان روز ۱۹فروردین در وحشت از آخوندکشی و گوشمالی بسیجیها و عوامل سرکوبگر و آتش به اختیار رژیم، توسط جوانان در شهرهای مختلف گفت: اگر تنهایی امکان انجام این کار را ندارید چند نفره بروید و بساط روزه‌خواران را به هم بریزید.

آخوند جنایتکار طباطبایی‌نژاد گفت: مردم خودشان را باید سهیم تو کارهای خوب بدانند، هی گاهی به ما می‌گویند آقا تو این ماه رمضان در فلان میدان مثلا یا فلان کجا نشسته‌اند مثلا روزه‌خواری می‌کنند خوب چرا گذاشتی روزه بخورند؟ آخه اونجا بنا نیست امر به معروف و نهی از منکر بکنی؟ مگر همه جا باید دولت حضور داشته باشد؟ بابا به خدا کم کم اینجوری باشد می‌گوییم نماز هم برای ما دولت بخواند، امر به معروف جزو واجبات هست. می‌بینید این کار را می‌کنند دو نفر سه نفر با هم رفیق بشوید اگر یک نفری می‌ترسید بروید بساط شان را به هم بزنید. نمی‌گویم کتک کاری کنید ها! همین بغل آدم داره روزه می‌خورد بغلش رد بشود دارد حجابش را چادرش را انداخته بغلش خب آدم که مرده نیستید. امر به معروف و نهی از منکر مال آدم زنده هست آدمی که مثل چوب از کنار گناهان رد بشود این آدم مرده است مجسمه آدم هست! این را باید بدانید.(تلویزیون حکومتی شبکه اصفهان ۱۹فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b64f677-46a3-4a7e-bc53-5214334eed7a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات