728 x 90

واکنش‌های ترسان و تناقض بافیهای رژیم آخوندی در پی پاسخ نظامی پاکستان

جت جنگنده
جت جنگنده

در پی پاسخ نظامی پاکستان به حملات موشکی و پهپادی رژیم آخوندی، سرکردگان و کارگزاران این رژیم دچار واکنش‌های ترسان و تناقض‌گویی شده‌اند.

فلاحت پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس آخوندی گفت: «من از حمله موشکی و پهپادی به خاک پاکستان شوکه شدم... همین است که شاهد هستیم ایران به یکی از پردشمن‌ترین کشورهای جهان تبدیل شده است... آنچه میان ایران و پاکستان رخ داد قابل پیشگیری بود» (دیدبان ایران رژیم: ۲۸دی).

 

موسوی، از کارگزاران وزارت‌خارجه رژیم نیز با اشاره به بیانیه وزارت‌خارجه رژیم گفت: این بیانیه «نقطه پایانی بر امواج تنش ایجاد شده بین ایران و پاکستان است». رهبران و مقامات عالی هر دو کشور می‌دانند که از تنش موجود بین دو کشور همسایه فقط تروریستها و دشمنان هر دو کشور بهره می‌برند» (خبرگزاری ایسنا - ۲۸دی۱۴۰۲).

 

از سوی دیگر کانال تلگرام سپاه پاسدارن در یک ادعای مسخره راجع به پاسخ نظامی پاکستان به موشک‌پرانی رژیم نوشت: حمله به مواضع تروریستها در پاکستان نیازمند هماهنگی با دولت پاکستان بود که هماهنگی لازم در هفته جاری با مقامات پاکستانی صورت پذیرفت. حمله امروز پاکستان نیز در راستای توافق و در راستای ایجاد امنیت پایدار در مرزهای دو کشور صورت گرفته است (تلگرام کانال سپاه پاسداران ۲۸دی).

 

در مورد این ادعای کانال تلگرام سپاه پاسداران، مهدی محمدی مشاور پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع گفت: القاء هماهنگ بودن ایران و پاکستان در تعرض پاکستان به جدار مرز ایران نادرست، بسیار خطرناک و بازی با آبروی کشور است. طبعاً این مسیر هزینه‌هایی هم دارد که در میان مدت عین سود است (سایت انتخاب رژیم ۲۹دی).

 

یک مهره باند مغلوب نظام موسوم به جبهه اصلاحات در واکنش به حمله پاکستان گفت: «قبح حمله مستقیم به ایران شکسته شد. به برکت بی‌تدبیریهای سیاسی و امنیتی و سپردن دستگاه دیپلوماسی به نظامیان قبح حمله مستقیم به ایران شکسته شده و به‌جای توجه به مطالبات مردم و تعامل با همسایگان، تمامیت ارضی کشور را به خطر انداخته‌اید»

 

از سوی دیگر، آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد در نمایش جمعه مشهد گفت: عملیاتی که در اقلیم کردستان عراق و سوریه و پاکستان صورت گرفت همان جواب سختی بود که خامنه‌ای گفته بود:

آخوند علم‌الهدی امام جمعه مشهد ۲۹دی ۱۴۰۲:

این عملیاتی که در هدف گرفتن با موشک در قسمت اقلیم کردستان عراق در ادلب سوریه و در دشت پاکستان صورت گرفت همان جواب سختی بود که مقام معظم رهبری فرمودند ما به دشمن در مقابل این جنایت جواب سختی خواهیم داد این همان جواب سخت بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8496ca42-f068-4ab7-b46a-2130c9f98562"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات