728 x 90

واکنشهای رژیم ایران به سخنرانی وزیرخارجه آمریکا

قاسمی سخنگوی وزارت خارجه رژیم ایران
قاسمی سخنگوی وزارت خارجه رژیم ایران

سخنگوی آشفته حال وزارت امور خارجه رژیم ولایت فقیه در واکنش به سخنرانی وزیر خارجه آمریکا گفت: این سخنان ناقض تعهدات بین‌المللی این کشور است...

ایرانیان قطعاً در این شرایط حساس نیز نه تنها به سیاستهای رئیس‌جمهور آمریکا وقعی ننهاده بلکه در این‌گونه شرایط از آنها انتظار می‌رود، پاسخ این‌گونه اظهارات را با یکپارچگی مثال زدنی بدهند.

قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه: مردم ما در مقابل این نوع برخوردها با انسجام بیشتر با وحدت بیشتر و با هوشیاری و هوشمندی بسیار بیشتری در مقابل این نوع تحریکات و تحرکات می‌ایستند و پاسخ دندان شکنی را به آنهایی که بخواهند حرمت ایرانی را توجهی بهش نکنند برخورد می‌کنند و من امیدوار هستم که هیأت حاکمه آمریکا با استفاده از مشاورینی که ایران را می‌شناسند ایران‌زمین را رویش مطالعه کردند از توهمی که دچارش هستند خارج بشوند.

 

نگرانی از افشای فساد سران رژیم ایران

همچنین خبرگزاری رسمی رژیم به‌نقل قسمتهایی از صحبتهای اخیر پمپئو پرداخت:

رهبران (نظام) ایران رونق و آزادی را قربانی تمام حرکت انقلابی‌شان کردند.

از نظر اقتصادی رژیم به‌دنبال حرکت خود است و هر نفر حزب‌الله معادل دو یا سه حقوق ایرانیها دریافت می‌کند در صورتی که مردم در ایران به‌دنبال شغل و اصلاح اقتصاد هستند.

پمپئو همچنین مسئولان عالی (نظام) ایران را به فساد متهم کرد و ادامه داد: دو سال پیش ایرانیان وقتی که پول زیاد به حسابهای بانکی مقامات ارشد(نظام) از جمله صادق لاریجانی به ارزش ۳۰۰میلیون دلار رفت، اعتراض کردند.

وی همچنین اضافه کرد: فساد به گونه‌ای است که یک مافیا شکل گرفته و سپاه در بازار ملکی و مخابرات سرمایه‌گذاری کرده است.

وزیر خارجه آمریکا در حالی حزب‌الله، حماس، انصارالله و گردان الاشتر بحرین را تروریستی خواند که خود در جمع مجاهدین حاضر شده است.

 

تقلید وزارت‌خارجه آمریکا از مجاهدین!

خبرگزاری جوان وابسته به رادیو تلویزیون رژیم هم با بکار بردن عبارت «تقلید وزارت‌خارجه آمریکا از مجاهدین» نوشت: برگزاری همایش ضد نظام با ۲۰درصد ایرانی و ۸۰درصد آمریکایی!

و سوز و گداز خود از همایش اخیر مجاهدین را نشان داد و افزود: (مجاهدین) نیز ماه گذشته همایشی را در پاریس تحت عنوان "ایران آزاد" برگزار کرد که اکثر شرکت‌ کنندگان آن، پناهجویان و اتباع اروپایی شرقی بودند که با وعده سفر توریستی رایگان با اتوبوس به آنجا آورده شده بودند(!)

 

 

بیشتر بخوانید:

پمپئو سران مذهبی رژیم ایران را «ریاکار» خواند

به گزارش آسوشیتدپرس ۱مرداد ۹۷، مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده روز یکشنبه سران مذهبی رژیم ایران را « روحانیان ریایی» نامید، کسانی که در حالیکه اجازه می‌دهند مردمشان رنج بکشند ثروت انبوهی جمع کرده‌اند...

وزیرخارجه ایالات متحده آمریکا سران سیاسی، قضایی و نظامی ایران را نیز زیر ضرب برد و چند نفر را با اسم نام برد که در فساد گسترده شرکت دارند.

وی در ادامه با اشاره به رژیم ایران گفت، این دولت « به‌طور بیرحمانه‌یی حقوق‌بشر، کرامت و آزادیهای اساسی مردم خود را سرکوب می‌کند».

مایک پمپئو از جمله گفت مکارم شیرازی بیش از ۱۰۰میلیون دلار از طریق تجارت غیرقانونی شکر به‌دست آورده است.

همچنین امامی کاشانی بعد از این‌که دولت چندین معدن سودآور را به مؤسسه او منتقل کرد میلیونها دلار پول به‌دست آورده است.

و بالاخره خامنه‌ای دارای یک مؤسسه به‌نام ستاد «اجرایی خط امام» است که خارج از حساب و کنترل بوده و ۹۵میلیارد دلار ارزش دارد.

پمپئو در پایان اینچنین نتیجه‌گیری می‌کند، «میزان فساد و ثروت در میان رهبران رژیم نشان می‌دهد که ایران توسط چیزی که بیشتر شبیه مافیا تا دولت است حکمرانی می‌شود».

 

پمپئو سران رژیم ایران را با مافیا مقایسه می‌کند

خبرگزاری رویتر، ۲۳ژوییه ۲۰۱۸

مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا روز یکشنبه در اشاره ثروت وسیع و فساد رایج در میان سران رژیم ایران گفت ایران با چیزی شبیه به مافیا اداره می‌شود تا یک دولت.

وی که برای جمعیتی در کالیفرنیا صحبت می‌کرد گفت در حالیکه مردم ایران سرنوشت کشورشان را تعیین می‌کنند واشنگتن از صدای مردم ایران که سالهاست نادیده گرفته شده حمایت خواهد کرد.

او افزود دولت آمریکا یک کانال تلویزیونی و رادیویی و دیجیتال و فورمهای رسانه اجتماعی فارسی ۲۴ساعته و ۷روز هفته راه‌اندازی می‌کند تا همه ایرانیان در ایران و سراسر جهان به آن دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط:

مایک پمپئو نقض حقوق‌بشر، صدور تروریسم و اقدام برای بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان را محکوم کرد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d419271-7d65-479b-8741-a2054fd2aec7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات