728 x 90

وال استریت ژورنال: افزایش تولید اورانیوم رژیم ایران، نشان‌دهنده شکست تلاش‌های دیپلماتیک بین واشنگتن و تهران است

سانتریفیوژ -عکس از آرشیو
سانتریفیوژ -عکس از آرشیو

وال استریت ژورنال روز سه‌شنبه ۵دی درباره گزارش آژانس از تسریع برنامه اتمی رژیم ایران نوشت: سازمان ملل می‌گوید تهران پس از کاهش سرعت غنی‌سازی در تابستان، تولید اورانیوم نزدیک به تسلیحات را افزایش داده است.
رژیم ایران تولید اورانیوم تقریباً با درجه تسلیحات را ۳برابر کرده است، در اقدامی که احتمالاً رویارویی خود با غرب را عمیق‌تر می‌کند، زیرا تهران به شبه‌نظامیان متحد برای حمله به اسراییل و نیروهای آمریکایی در منطقه کمک می‌کند.
وال استریت می‌افزاید: تصمیم رژیم ایران برای سه برابر کردن میزان تولید اورانیوم نزدیک به تسلیحات، نشان‌دهنده شکست تلاش‌های دیپلماتیک آرام بین واشنگتن و تهران برای کاهش تنش است.

این کار در بحبوحه گسترش نقاط اشتعال بین آمریکا و رژیم ایران صورت می‌گیرد، زیرا نیروهای نیابتی آن از زمان آغاز درگیری خونین بین اسراییل و حماس بارها با نیروهای آمریکایی در خاورمیانه تبادل آتش کرده‌اند. نیروی دریایی ایالات متحده و اروپا نیز پهپادهای پرتاب شده توسط حوثیهای مورد حمایت ایران در دریای سرخ را سرنگون می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b41fe74-8fc1-4e71-8405-ff01181368b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات