728 x 90

واکنش ضروری فرانسه در برابر اقدامات تروریستی فوق‌العاده وخیم اطلاعات ملایان

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

 

 

برای ممانعت از تروریسم ملایان باید بیانیه ۱۹۹۷اتحادیه اروپا در مورد مأموران و مزدوران اطلاعات آنها را به اجرا گذاشت

 

خانم مریم رجوی بیانیه دوم اکتبر وزرای کشور، خارجه و اقتصاد و دارایی فرانسه واکنش به‌جا و ضروری در برابر اقدامات تروریستی «فوقالعاده وخیم» اطلاعات ملایان در خاک این کشور توصیف کرد.

از سوی دیگر یک مقام دیپلماتیک فرانسه به رویترز گفت: «یک تحقیقات طولانی و موشکافانه و با جزییات توسط سرویسهای اطلاعاتی، ما را قادر ساخت به این جمع‌بندی برسیم که بدون شک مسئولیت برعهده وزارت اطلاعات بوده است... سعید هاشمی مقدم معاون وزیر و مدیرکل اطلاعات دستور این حمله را داده است».

به این ترتیب تلاشهای ملایان و عوامل آنها برای این‌که این اقدام تروریستی را به محافل موهوم خودسر در درون رژیم نسبت دهند و خامنه‌ای و روحانی و ظریف را در ببرند تماماً نقش بر آب می‌شود. دیگر نمی‌توان ظریف و روحانی را که بمب و بمب‌گذاری را به قربانی نسبت می‌دادند از جنس دیگری وانمود کرد که گویا در تروریسم دولتی مسئولیتی ندارند و از فاشیسم دینی‌ زاده نشده‌اند.

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران در ۲۰تیر ۱۳۹۷ اعلام کرد:« این اقدام تروریستی ماهها پیش توسط ولی‌فقیه، رئیس جمهور، وزرای خارجه و اطلاعات، دبیر شورای عالی امنیت، سرکردگان سپاه، نیروی قدس و سازمان اطلاعات سپاه و معاون امنیتی-سیاسی دفتر خامنه‌ای تصمیم‌گیری و اجرای آن به‌عهده وزارت اطلاعات گذاشته شد».

مقاومت ایران از سه دهه پیش همواره تأکید کرده است که سرکوب و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی ضامن بقای رژیم آخوندی است و بدون آنها قادر به ادامه حیات نیست و همه باندهای آن در سرکوب و تروریسم و موشک‌پرانی و جنگ‌افروزی شریک هستند.

اگر سیاست مماشات مانع اجرای بیانیه ۵ماده‌ای ۲۹آوریل ۱۹۹۷ اتحادیه اروپا علیه تروریسم رژیم آخوندی مبنی بر ضرورت اخراج همه مأموران و مزدوران اطلاعات ملایان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ندادن ویزا به آنها و توقف دیدارهای دوجانبه در سطح وزرا نشده بود، گشتاپوی دینی به خود جرأت نمی‌داد در گردهمایی ایرانیان در پاریس بمب‌گذاری کند. بمب دیپلمات تروریست وزارت‌خارجه جواد ظریف از همان ماده‌ای بود که در حملات تروریستی داعش در فرانسه و بلژیک مورد استفاده قرار گرفت. خلافت سنی و خلافت شیعی (ولایت فقیه) تحت نام اسلام به موازات یکدیگر عمل می‌کنند.

پس از قیام مردم ایران در دیماه ۱۳۹۶ رژیم آخوندی راه نجات خود را در تشدید صدور تروریسم یافته است. توطئه شکست خورده حمله به مجاهدین در آلبانی در مارس۲۰۱۸، اقدام تروریستی علیه اجتماع ایرانیان در پاریس در ژوئن ۲۰۱۸ و دستگیری دو مأمور وزارت اطلاعات در آمریکا در اوت۲۰۱۸که به آماده‌سازیهای تروریستی علیه مجاهدین مشغول بودند، در این شمار است.

برای ممانعت از تروریسم ملایان در کشورهای اروپایی باید بیانیه ۲۹آوریل ۱۹۹۷ اتحادیه اروپا در مورد مأموران و مزدوران اطلاعات آنها را به اجرا گذاشت:

« توقف دیدارهای دوجانبه در سطح وزرا به ایران یا از ایران تحت شرایط کنونی؛
- تأیید سیاست پایه‌گذاری شده کشورهای عضو اتحادیه اروپا جهت عدم تأمین تسلیحات به ایران؛
- همکاری جهت تضمین این‌که ویزاها به ایرانیان مربوط به دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی صادر نشود؛
- تمرکز بر اخراج کادر اطلاعاتی ایرانی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا...».

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۰مهر ۱۳۹۷(۲اکتبر ۲۰۱۸)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6aee6eac-30cd-4fc8-85aa-8834d4b4e887"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات