728 x 90

واشینگتن فری بیکن: جمهوریخواهان کنگره آمریکا از بزرگترین برنامه تحریمها علیه رژیم ایران در تاریخ رونمایی می کنند

سنای آمریکا
سنای آمریکا
  • هدف تحریم‌های کنگره آمریکا فلج کردن شبکه تروریسم بین‌المللی و ورشکست کردن رژیم آخوندهاست

واشنگتن فری بیکن نوشت: جمهوریخواهان کنگره آمریکا این هفته با هدف ورشکست کردن رژیم آخوندها و فلج کردن شبکه تروریسم بین‌المللی آن، بزرگترین بسته تحریم‌های بی‌سابقه در طول تاریخ علیه این رژیم را رونمایی می‌کنند. یک نسخه از تحریم‌های قانونگذاران آمریکایی که به دست فری بیکن رسیده است حاکی است کمیته تحقیق جمهوریخواهان که بزرگترین کمیتهٴ نمایندگان جمهوریخواه در کنگره آمریکاست، روز چهارشنبه بستهٔ بزرگ قانون پیشنهادی خود را علیه رژیمهای شرور در سراسر جهان، شامل رژیم ایران منتشر خواهد کرد و قسمت مربوط به رژیم ایران شامل سخت‌ترین تحریم‌هایی‌ست که کنگره تاکنون علیه رژیم ایران اعمال کرده است. این امر می‌تواند به‌میزان زیادی کارزار «فشار حداکثری» دولت ترامپ را گسترش دهد.

واشنگتن فری بیکن می‌نویسد: طبق طرح جدید جمهوریخواهان، دولت آمریکا بدون کسب رضایت کنگره و سنا نمی‌تواند مجازاتها را لغو کند. این طرح هم‌چنین گام بی‌سابقه‌یی را برای تحریم همه گروه‌های شبه‌نظامی مسئول حمله به مجتمع سفارت آمریکا در بغداد است و طرحی است که سیاست‌های دولت ترامپ مانند استفاده از مکانیزم ماشه جهت بازگشت همه تحریم‌های بین‌المللی علیه رژیم ایران را تکمیل می‌کند.

در حالی‌که تحریم تسلیحاتی مورد حمایت سازمان ملل متحد علیه رژیم ایران در آبان ماه منقضی می‌شوند، نمایندگان جمهوریخواه و متحدان آنها در دولت اکنون مکانیزم ماشه را به‌عنوان کلید ممانعت از فروش تسلیحات به رژیم ایران توسط روسیه و چین می‌دانند. (واشنگتن فری بیکن ۱۹خرداد۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43c2e518-1e3e-4773-b7b8-60ae6386891b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات