728 x 90

واشنگتن فری بیکن: مشاور امنیت ملی کاملا هریس در مورد ارتباط با شبکه نفوذ رژیم ایران مورد تحقیق قرار می‌گیرد

فیل گوردون، مشاور امنیت ملی کاملا هریس
فیل گوردون، مشاور امنیت ملی کاملا هریس

واشنگتن فری بیکن در مطلبی که روز چهارشنبه دهم مرداد منتشر کرد خبر از درخواست دو تن از نمایندگان مجلسین آمریکا برای تحقیقات پیرامون فیلیپ گوردون، مشاور امنیت ملی کاملا هریس، در ارتباط با یک شبکه نفوذ رژیم ایران شدند.
بر اساس مطلب واشنگتن فری بیکن «سناتور تام کاتن و نماینده کنگره الیز استفانیک، تحقیقاتی را در مورد فیلیپ گوردون، مشاور امنیت ملی کاملا هریس به‌دلیل ارتباط وی با یک شبکه نفوذ رژیم ایران آغاز کرده‌اند.
این دو نماینده در نامه‌یی که روز چهارشنبه برای کاملا هریس ارسال کردند از وی خواستند که اطلاعاتی در مورد ارتباطات فیلیپ گوردون مشاورش با آرین طباطبایی، یکی از مقامات ارشد وزارت دفاع که گفته می‌شود در عملیات دولت ایران برای گسترش قدرت نرم تهران در ایالات متحده دست داشته است، ارائه دهد.
واشنگتن فری بیکن در ادامه مطلب خود اضافه می‌کند: «ارتباط گوردون با طباطبایی نگرانی‌ها را پیش از انتخابات ۲۰۲۴ تشدید می‌کند. گوردون احتمالاً نقش مرکزی امنیت ملی را در کاخ‌سفید هریس ایفا خواهد کرد و ارتباطات او با گروه‌های حامی تهران حاکی از آن است که در صورت انتخاب هریس، تجدید دیپلماسی با ایران اولویت اصلی سیاست خارجی هریس خواهد بود.

کاتن و استفانیک در درجه اول نگران دسترسی گوردون به اطلاعات طبقه‌بندی شده هستند و می‌خواهند بدانند که آیا روابط او با مقامات تهران ممکن است او را از داشتن مجوز امنیتی فوق سری محروم کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7af63f36-e7a0-4e9d-a718-05ab9fbecda4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات