728 x 90

واشنگتن فری بیکن: آمریکا امکان دارد هفته‌های آینده بخشهای معادن، ساختمان سازی و مهندسی رژیم ایران را مورد تحریم قرار دهد

تحریمهای رژیم ایران - عکس از آرشیو
تحریمهای رژیم ایران - عکس از آرشیو

واشنگتن فری بیکن در مطلبی نوشت: بعد از تحریم‌های مربوط به تجارت نفت خام و تحریم‌های بخش فلزی رژیم ایران، در هفته‌های آینده دولت آمریکا امکان دارد تصمیم بگیرد تا بخشهای معادن، ساختمان سازی و مهندسی ایران را مورد تحریم قرار دهد، با این هدف که منابع درآمد این رژیم را از بین ببرد.


واشنگتن فری بیکن روز جمعه ۲۰اردیبهشت نوشت: دولت آمریکا با اعلام تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران یک گام بی‌سابقه برای جبران پول نقد هنگفتی که توسط دولت اوباما به آخوندها داده شد و جیب رژیم ایران را پر کرد

تا در زمینه تکنولوژی موشکهای بالستیک گامهای جدی بردارد برداشته است.

واشنگتن فری بیکن در مورد تحریم‌های هفته اخیر در سالگرد خروج آمریکا از برجام نوشت: این هفته، در سالگرد خارج شدن آمریکا از توافق هسته‌یی، دونالد ترامپ یک مجموعه از تحریم‌های جدید که بخشهای پرسود آهن، فولاد، آلومینیم و مس ایران را هدف قرار می‌دهد را صادر کرد. هر کدام از این زمینه‌ها به رژیم افراطی ایران کمک کرده است تا میلیاردها پول نقد را ذخیره کند، در حالی که اقتصاد کشور در آستانه فروپاشی قرار دارد.

 

واشنگتن فری بیکن درباره تاثیر تحریم‌ها روی سپاه پاسداران نوشت: تحریم‌ها روی سپاه پاسداران فشار خواهند آورد، نیروی جنگی شبه‌نظامی رژیم که خش قابل توجهی از اقتصاد کشور به‌طور خاص فلزات گران بها را کنترل می‌کند و این توان اقتصادی را برای اهداف نظامی به کار می‌گیرد.

دولت ترامپ هیچ نشانی از پایین آوردن تحریم‌هایش نمی‌دهد و با این کار باعث عصبانیت رژیم ایران شده است.

با تحریم‌های مربوط به تجارت نفت خام ایران، فشار روی رژیم شروع شد، تحریم‌های جدید علیه بخش فلزی ایران با این هدف است تا یک منبع درآمد دیگر را قطع کند.

رژیم ایران نزدیک شش میلیارد دلار تولیدات فلز صنعتی از مارس ۲۰۱۸تا ۲۰۱۹صادر کرده است که بخش قابل توجهی از ۴۴میلیارد دلار در آمد غیرنفتی است.

 

واشنگتن فری بیکن درباره تحریم‌های بعدی آمریکا علیه رژیم آخوندی افزود: در هفته‌های آینده، دولت آمریکا امکان دارد تصمیم بگیرد تا بخشهای معادن، ساختمان سازی و مهندسی رژیم را مورد تحریم قرار دهد، با این هدف که منابع درآمد این رژیم را از بین ببرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb0b9c63-507d-4143-ae62-21fef33271a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات