728 x 90

هوچیگری روحانی پیرامون لغو تحریمها و اعتراف پرس.تی.وی به لغو نشدن هیچیک از تحریم‌ها

لغو تحریمها
لغو تحریمها

در حالی که آخوند شیاد روحانی روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت در تلویزیون رژیم آخوندی با هوچیگری مدعی اتمام تحریم‌ها و شکسته شدن کمر تحریم‌ها در پایان دولتش شد، شبکه انگلیسی زبان رژیم آخوندی به نام پرس.تی.وی اعلام کرد «آمریکا قصد لغو کامل هیچ‌یک از تحریم‌ها را ندارد».


خبرگزاری حکومتی تسنیم در گزارشی به تاریخ پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت به‌نقل از شبکه انگلیسی زبان رژیم آخوندی نوشت «بر اساس اطلاعات موثق پرس‌.تی‌.وی، آمریکا قصد لغو یکجای تحریم‌های موضوعی نفتی، بانکی، مالی، انرژی و... را ندارد و قصد دارد در مدت زمانی طولانی و طی مراحل متعدد و گام به گام، اقدام به توقف موقت برخی تحریم‌ها آن هم در بازه‌های زمانی ۱۲۰روزه و ۱۸۰روزه کند».

اطلاعات شبکه پرس‌.تی‌.وی حاکی از آن است که قصد آمریکا در مرحله فعلی صرفاً بازگشت به برجام و امکان استفاده از مکانیزم بازگشت تحریم‌های بین‌المللی موسوم به مکانیسم ماشه است.


این گفته‌ها در حالی است که آخوند روحانی در شوی تلویزیونی خود پیرامون مذاکرات وین مدعی شده بود: «این‌که شما امروز می‌بینید در وین آمدند ایستادند دارند مذاکره می‌کنند و قبول دارند که تمام تحریم‌های اصلی را برخواهند داشت الآن ما بحثهایی که می‌کنیم روی جزئیات و ریز و موارد جزیی هست والا اون مسائل اصلی تحریم نفت و تحریم نمی‌دانم پتروشیمی و تحریم کشتیرانی و بیمه چی و چی بانک مرکزی و بانکها اینها همه قبول کردند تمام شد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/661b7ca4-0ab8-434d-b8c1-641d662b8022"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات