728 x 90

همبستگی اقشار و مختلف ایران با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

در آستانه همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس جمعی از کسبه و بازاریان استان همدان، جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شیراز و جمعی از مهندسان شهرستان ملایر طی بیانیه‌های جداگانه‌یی با این همایش بزرگ اعلام همبستگی کردند.

 

کسبه و بازاریان استان همدان

بیانیه جمعی از کسبه و بازاریان استان همدان در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت

شرایط بحرانی اقتصادی کار را به قیام دیماه کشاند که مهر بطلانی بر تمامیت رژیم آخوندی بود و فریاد "اصلاح طلب اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا" مبین خواست عموم مردم ایران برای تغییر و بهبود شرایط اقتصادی است. در همین راستا اعتصابات سراسری کامیون‌داران و بازاریان در شهرهای مختلف کشور آشکارا ضعف و زبونی رژیم در تغییر شرایط اقتصادی و کنترل اعتصابات را نشان داد و بر همه مشخص است که تغییر شرایط تنها از مسیر تغییر رژیم ممکن است. در این راستا ما جمعی از هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و بازاریان استان همدان حمایت خود را از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس اعلام می‌کنیم و از تمام هموطنان خارج از کشور تقاضامندیم در برپایی هر چه با شکوه‌تر این گردهمایی تلاش کنند زیرا که هر فرد شما نماینده‌ هزاران ایرانی است.

به امید ایرانی آزاد و آباد و دموکراتیک

جمعی از کسبه و بازاریان استان همدان

 

بیانیه جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شیراز

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس تجلیگاه خواست مردم ایران برای آزادی و دموکراسی

امروز از پس ۳۹سال رنج و شکنج، حکومت ننگین آخوندی در سراشیب سقوط قرار دارد و مردم و مقاومت ایران یکی از درخشان‌ترین بزنگاههای تاریخی خود را پشت سر می‌گذارد. به درستی تحلیل گران اذعان می‌کنند که رژیم ولی‌فقیه در ضعیف‌ترین نقطه از تاریخ خود قرار گرفته است و آفتاب آزادی و دموکراسی در حال دمیدن است. اما کیست که نداند که حق و آزادی و دموکراسی حقوقی دادنی نیستند و باید برای آنها جنگید و فدیه داد. و تاریخ معاصر ما پر است از این فدیه ها. از ستارخان تا مصدق، جزنی و حنیف تا سربداران شصت و هفت، و امروزه گردهمایی بزرگ مقاومت تجلی تمام این فدیههاست.

این گردهمایی مکانی است تا فریاد خلق در زنجیر به گوش جهانیان برسد و نشانه‌ای از عزم جزم ایرانیان برای پایان بخشیدن به فاشیست مذهبی حاکم بر ایران است. نشانه باور ایرانیان به برپایی یک حکومت دموکراتیک که در آن تمام مردم ایران ورای مرزبندیهای جنسیتی و عقیدتی و قومیتی خواستار آبادی ایران آزاد فردا هستند. پس ما جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شیراز نیز به تمامی شرکت‌ کنندگان در این گردهمایی درود می‌فرستیم و از عموم هموطنانی که امکان شرکت در این مراسم را دارند درخواست می‌کنیم در برگزاری هر چه با شکوه‌تر این گردهمایی تلاش کنند و امیدواریم که سال آینده شاهد برگزاری این گردهمایی در سراسر ایران باشیم.

درود بر شما و به امید پیروزی

جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شیراز

 

جمعی از مهندسان شهرستان ملایر

بیانیه جمعی از مهندسان ملایری در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

هموطنان و مردم عزیز ایران، شورای ملی مقاومت ایران هر ساله در آغاز تابستان گردهمایی بزرگی از ایرانیان آزاده در سراسر جهان را میزبانی می‌کند که در آن بر خواست مردم ایران که همانا یک حکومت سکولار و دموکراتیک است تأکید می‌شود و سیاستمدارن از سرتاسر جهان حمایت‌های خود را از حق مردم و مقاومت ایران برای ساختن یک جامعه دموکراتیک ابراز می‌کنند.

گردهمایی امسال به‌علت قیام دی‌ ماه و در ادامه آن قیام دراویش و قیام جانانه مردم کازرون و اهواز و اعتصاب سراسری کامیون‌داران و بازاریان اهمیت مضاعفی می‌یابد. از یک سو نشان‌دهنده حمایت و خواست ایرانیان در سراسر جهان هم سو با مردم ایران برای تغییر رژیم است و از دیگر سو پیام روشنی به دیگر کشورهای جهان در خصوص حضور اپوزیسیونی قدرتمند و دموکراتیک است که توان گردآوری تمام ایده‌های مختلف را حول یک پرچم و یک محور که همانا تغییر رژیم ملاهاست داراست.

پس بر ماست تا در همراهی با قیام سراسری مردم ایران و خواست عمومی برای تغییر رژیم حمایت خود را از این گردهمایی بزرگ اعلام کنیم و به تمامی شرکت‌ کنندگان و دست‌اندرکاران و مدعوین درود بفرستیم.

درود بر خلق، زنده باد آزادی، درود بر شما

جمعی از مهندسان شهرستان ملایر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99416b8d-53ce-4e98-86fb-855ca5ff083c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات