728 x 90

هلاکت یکی از مهره‌های سرکوبگر رژیم در خاش

هلاکت یکی از مهره‌های سرکوبگر رژیم در خاش
هلاکت یکی از مهره‌های سرکوبگر رژیم در خاش

یکی از مهره‌های سرکوبگر رژیم در خاش به‌نام مرتضی غلامیان شب گذشته ۱۳آبان توسط جوانان این شهر به‌هلاکت رسید. خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم روز ۱۴آبان از هلاکت مرتضی غلامیان به‌نقل از سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان از خبر داد.

احمد طاهری سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان گفته است: عصر روز گذشته راننده یک دستگاه پیکان وانت بدون توجه به علائم هشداری پلیس با سرعتی زیاد سمت ایست و بازرسی به‌صورت تهاجمی به «مرتضی غلامیان» که در ایست و بازرسی وظیفه کنترل و تردد خودروها را داشت به‌شدت برخورد می‌کند.

غلامیان بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد که علی‌رغم تلاش کادر درمان متأسفانه به‌دلیل شدت جراحات وارده، وی کشته شد.

 

روز گذشته در پنجاهمین روز قیام سراسری، خامنه‌ای دست به کشتار جدیدی علیه هموطنان بپا خاسته بلوچ زد و دژخیمانش مردم خاش را که پس از نماز جمعه با شعار مرگ بر خامنه‌ای تظاهرات می‌کردند، از پشت‌بام ساختمان فرمانداری و دیگر ساختمانهای دولتی به رگبار بستند. تا ساعت ۲۴ به وقت محلی شمار شهیدان دست کم به ۲۰نفر رسیده است. شمار مجروحان بیش از ۶۰نفر است.

در میان شهیدان و مجروحان شمار زیادی کودک به چشم می‌خورد. اکثر شهیدان و بسیاری از مجروحان از ناحیه سر و سینه هدف قرار گرفته‌اند و هیچ تردیدی وجود ندارد که فاشیسم دینی حاکم بر ایران با برنامه‌ریزی قبلی به کشتار مردم خاش پرداخته است. حال پاره‌ای از مجروحان وخیم گزارش‌شده است.

بیمارستانها و مراکز پزشکی با کمبود جدی خون و امکانات درمانی برای مداوای مجروحان مواجه هستند. در همین حال سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی آخوندها درصدد دستگیری معترضان هستند. 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/902b7501-c95d-4df7-b3d2-32534523c236"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات