728 x 90

هلاکت یکی از سرکردگان سپاه در سوریه

حمله به رژیم اسد - عکس از  میدل ایست مانیتور
حمله به رژیم اسد - عکس از میدل ایست مانیتور

میدل ایست مانیتور روز ۱۲تیر از بهلاکت رسیدن یکی از سرکردگان رژیم ایران در سوریه خبر داد.
میدل ایست مانیتور نوشت: جنگنده‌های اسراییل چندین هدف را در سوریه هدف قرار دادند.
رسانه‌های رژیم ایران گزارش دادند که یک مقام ارشد سپاه پاسداران در سحرگاه دیروز در حمله هوایی اسراییل به شهر حمص در مرکز سوریه کشته شد.
این گزارشها ادعا می‌کنند که ژنرال حسن سوهانی مسئول ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و سامانه‌های الکترونیکی برای سپاه بوده است، هر چند خبرگزاریهای رسمی ایران هنوز در مورد این گزارشها اظهارنظر نکرده‌اند.

 

بافت ـ درگیری مسلحانه و هلاکت یک مأمور جنایتکار نیروی انتظامی و مجروح شدن ۲ تن دیگر

خبرگزاری سپاه پاسداران روز شنبه ۱۰ تیر از هلاکت یک مأمور جنایتکار نیروی انتظامی و مجروح شدن ۲ تن دیگر در یک درگیری مسلحانه در کرمان خبر داد. این خبرگزاری نام مأمور به‌هلاکت رسیده را «ستوان سوم جواد کریمی» اعلام کرد.

خبرگزاری سپاه پاسداران به‌نقل از دهقانی دادستان رژیم در بافت نوشت: عصر روز شنبه مأموران انتظامی شهرستان برای دستگیری یک محکوم سابقه‌دار به محل مخفیگاهش مراجعه می‌کنند که متهم با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی مأموران کرد. به‌گفته وی در این درگیری یک مأمور انتظامی به هلاکت رسیده و دو مأمور دیگر مجروح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۱۱ تیر ۱۴۰۲ پاسدار روانبخش جانشین سرکرده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به این‌که مأموران انتظامی با همکاری یگان ویژه، قاتل جواد کریمی را در یکی از روستاهای شهرستان بافت شناسایی و به‌قتل رساندند، گفت: در این درگیری یک قبضه سلاح جنگی به‌همراه دو تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a452ba40-8a36-450c-9319-a3c0fc119685"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات