728 x 90

هلاکت پنج سرکرده ارشد شبه‌نظامیان رژیم ایران در شرق سوریه

هلاکت پنج سرکرده ارشد شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه
هلاکت پنج سرکرده ارشد شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

خبرگزاری العربیه روز چهارشنبه اول فروردین‌ماه از هلاکت پنج سرکرده ارشد شبه‌نظامیان رژیم ایران بر اثر حمله پهپادی در شرق سوریه خبر داد.

منابع «العربیه» بامداد چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ گزارش دادند که بر اثر حملات پهپادی به شهر المیادین در حومه دیرالزور در شرق سوریه تعدادی از فرماندهان گروه‌های شبه‌نظامی ایران کشته شدند.

به گفته منابع «العربیه» ۵ تن از فرماندهان ارشد شبه‌نظامیان ایران از جمله یک فرمانده حزب‌الله در شرق سوریه در حمله هوایی به شهر المیادین در حومه دیرالزور کشته شدند.

پیش از آن دیدبان حقوق‌بشر سوریه گزارش داد که همزمان با پرواز پهپادهای ناشناسی که احتمال می‌رود آمریکایی بودند، انفجارهایی در شهر المیادین در حومه دیرالزور سوریه به‌وقوع پیوست.

ایالات متحده در راستای پاسخ تدریجی و ادامه‌دار خود به حمله اخیری که به کشته شدن ۳ سرباز آمریکا در پایگاهی در مرز اردن و سوریه منجر شد، بارها فرماندهان و پایگاههای گروه‌های شبه‌نظامی ایران و مخازن و محموله‌های سلاح و مهمات آنها را در خاک سوریه و عراق بمباران کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/203ef73b-834b-48ee-987a-f796e184ecf7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات