728 x 90

هشدار پیاپی در مجلس آخوندی بر سر وضعیت انفجاری جامعه

مجلس آخوندی
مجلس آخوندی

مجلس ارتجاع در جلسه علنی یکشنبه ۲۳مرداد خود شاهد هشدار پی‌درپی نسبت به وضعیت انفجاری جامعه و نارضایتی شدید مردم بود.

بدری (عضو مجلس ارتجاع): خواسته مردم عزیز از وضعیت معیشتی گرانی تمام کالاهای اساسی و مایحتاج مردم گلایه‌های مردم از نبود بعضی از داروها مخصوصاً بیماریهای خاص مخصوصاً شربتهای آنتی‌بیوتیک کودکان آقای قالیباف دیگر مردم به نمایندگان یواش یواش دارند اعتماد نمی‌کنند کارمندان گله‌مند هستند سخنگوی محترم دولت هم هر وقت کم می‌آورد توپ را می اندازد به میدان مجلس می‌گوید مصوبه مجلس بوده در صورتی‌که در لایحه دولت حداکثر افزایش ۱۰٪ بوده افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری ۱۰٪ واقعاً با افزایش قیمتها همخوانی ندارد.

 

محرم‌زاده (عضو مجلس ارتجاع): جناب قالیباف جا دارد از وضعیت گرانی و تورم مردم هم به حضورتان برسانم یک هفته در حوزه انتخابیه بودیم مردم خیلی ناراحت و نگران هستند سردرگم هستند.

 

شهباز حسن‌پور بیگلری (عضو مجلس ارتجاع): هم در بحث برجام خوب مطلبی شنیده میشه ما نمایندگان در جریان نیستیم. ما مصوبه مجلس قیمتهایی که به دست مردم مخصوصاً دهکهای پایین می‌رسد باید بر اساس قیمت شهریور سال۱۴۰۰ باشد امروز قیمتها به اندازه‌ای لجام‌گسیخته شده که شرم‌مان می‌آید مطرح کنیم به هر کجا سخنگوی دولت کم می‌آورد میگه که مصوبه مجلس را داریم اجرا می‌کنیم.

ما شنیدیم در بحث قیمتها قرار است در جلسه سران تصمیم‌گیری بشود این باید بیایید مجلس و ما پاسخگوی مردم هستیم.

 

پاسدار قالیباف: اولاً در رابطه با قیمتها مصوبه مجلس همان بحث مربوط به سبد خانوار و کالابرگ و شهریور سال۱۴۰۰ است هیچ مصوبه‌یی هم در جلسه سران که بخواهد این را لغو بکند تصمیم‌گیری نشده.

(خبرگزاری مجلس رژیم ۲۳مرداد)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b380682-c713-4e6f-8438-52562d17d834"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات