728 x 90

هشدار در مورد تهیه نشدن واکسن کرونا

واکسن کرونا
واکسن کرونا

روزنامه حکومتی آفتاب یزد روز ۱۸آذر نسبت به تهیه نشدن واکسن کرونا هشدار داد و نوشت: «واکسن ساخته شده و بسیاری از کشورها هم در حال توزیع این واکسن آن هم به‌صورت رایگان بین مردم شان هستند. مطالبه جدی مبنی بر خرید واکسن کرونا بین مردم ایجاد شده است. نکته بسیار مهمی که در این میان وجود دارد این است که اگر دولت ایران نتواند طی ماه‌های آینده این مشکل را حل کند اثرات منفی را در میان مردم به‌وجود می‌آورد».

روز گذشته ۱۷آذر عباس آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی رژیم طی نامه‌یی به جهانگیری معاون آخوند روحانی نسبت به تأخیر در تهیه واکسن کرونا هشدار داد. در قسمتی از این نامه آمده است: «به نتیجه رسیدن تلاش‌های شرکتها و مؤسسات ایرانی برای تولید واکسن فوق، به مدت زمانی نیاز دارد که صرف این مدت، باز هم ما را در مقابله با اپیدمی و پاندمی ویروس کرونا بیشتر عقب نگاه خواهد داشت. در زمینه استفاده از دست‌آوردهای علمی دانش بشری و نیز جایی که مسأله حیات و زندگی میلیون‌ها ایرانی مطرح است، طبیعتاً نمی‌توان بر مسائل رقابتهای فرهنگی و سیاسی و ایدئولوژیک پای فشرد . تبلیغات شرم‌آور ضد واکسن، باید متوقف شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec3b095e-209f-46e4-86c9-7791ac2bc778"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات