728 x 90

هشدار سازمان اطلاعات ملی آمریکا به فعالیت‌های سایبری رژیم ایران برای سوء‌استفاده از جنگ غزه

آوریل هینز
آوریل هینز

آوریل هینز، مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا روز سه‌شنبه ۱۹تیر، با انتشار بیانیه‌یی نسبت به فعالیت‌های سایبری رژیم ایران برای سوء استفاده از جنگ غزه هشدار داد و گفت: رژیم ایران قصد دارد از طریق عوامل سایبری خود از اعتراضات علیه جنگ غزه «سوءاستفاده» کند.

او گفت: «طی هفته‌های اخیر، بازیگران حکومت ایران با استفاده از «دفترچه راهنمایی» که در طول سال‌ها شاهد استفاده از آن توسط عوامل دیگر بوده‌ایم، فرصت‌طلبانه می‌خواهند از اعتراضات جاری در مورد جنگ غزه سوء‌استفاده کنند».
آوریل هینز افزود: «ما بازیگران مرتبط با حکومت ایران را دیده‌ایم که خود را به‌عنوان «فعالان آنلاین» جا می‌زنند و به‌دنبال تشویق اعتراضها و حتی حمایت مالی از معترضان هستند».

مدیر اطلاعات ملی آمریکا در این بیانیه گفت: «می‌خواهم آشکارا بگویم که می‌دانم آمریکایی‌هایی که در تظاهرات شرکت می‌کنند، با حسن‌نیت نظرات خود را در مورد درگیری در غزه بیان می‌کنند، این داده‌های اطلاعاتی چیز دیگری را نشان نمی‌دهد. علاوه بر این، آزادی بیان دیدگاههای مختلف، زمانی که به‌صورت مسالمت‌آمیز انجام شود، برای دموکراسی ما ضروری است، اما هشدار دادن در مورد بازیگران خارجی که به‌دنبال سوء‌استفاده از مباحث ما برای اهداف خود هستند نیز اهمیت دارد».

آوریل هینز افزود: آمریکایی‌هایی که از سوی کارزار جمهوری اسلامی هدف قرار می‌گیرند «ممکن است ندانند که با یک دولت خارجی تعامل دارند یا از آن حمایت» می‌کنند.

او از مردم آمریکا خواست که مراقب باشند زیرا با حساب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و بازیگرانی که شخصاً آنها را نمی‌شناسند، به‌صورت آنلاین تعامل می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a4448be-1beb-4052-b1f0-5bdda01253d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات