728 x 90

هشدار دونالد ترامپ به رژیم ایران درباره حملات احتمالی علیه آمریکا در عراق

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

رئیس‌جمهوری آمریکا به رژیم ایران علیه هر گونه حمله احتمالی علیه آمریکایی‌ها در عراق هشدار داد و توصیه کرد که به عواقب چنین اقدامی فکر کنند.

ترامپ روز چهارشنبه ۳دی در توئیتی با اشاره به حمله روز یکشنبه به منطقه سبز بغداد عکسی از سه راکت مورد استفاده در این حمله را منتشر کرد و نوشت: سه تا از راکتها منفجر نشدند. حدس بزنید از کجا آمده بودند: ایران. و حالا حرف از حملات دیگری علیه آمریکایی‌ها در عراق می‌شنویم.

 

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه نوشت که توصیه دوستانه‌ای برای ایران دارد: «اگر یک آمریکایی کشته شود من رژیم ایران را مسئول خواهم دانست. خوب در موردش فکر کنید».

 

همچنین مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در واکنش حمله روز یکشنبه به منطقه سبز بغداد و سفارت آمریکا، در توئیتی نوشت: «شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران یکبار دیگر آشکار و بی‌شرمانه در بغداد حمله و شهروندان عراقی را مجروح کردند. مردم عراق حق دارند که این مهاجمان را تحت پیگرد قانونی قرار دهند. این جنایتکاران خشن و فاسد باید اقدامات بی‌ثبات کننده‌شان را متوقف کنند».

کنت مکنزی فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده هم گفت که اگر رژیم ایران قصد حمله در سالگرد کشتن قاسم سلیمانی را دارد، ایالات متحده «آماده واکنش» است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/138cae3b-b4c3-4c7b-a605-aa4b5c7a39ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات