728 x 90

هاشمی‌نژاد شکنجه‌گر و مأمور اطلاعات: خانم مریم رجوی راه افتاده تو کنگره‌های آمریکا و توی اروپا، او را به‌عنوان نماد آزادی و خوشبختی مردم ایران تشویق می‌کنند

تلویزیون رژیم ۳بهمن ۱۴۰۳
تلویزیون رژیم ۳بهمن ۱۴۰۳

تلویزیون شبکه یک رژیم -۳مرداد ۱۴۰۳

هاشمی‌نژاد شکنجه‌گر و مأمور اطلاعات با عنوان مضحک دبیرکل هابیلیان

خانم مریم رجوی راه افتاده تو کنگره‌های آمریکا و توی اروپا

آنها هم او را به‌عنوان نماد آزادی و خوشبختی مردم ایران تشویق می‌کنند

 

آقای مایک پمپئو به‌اضافه آقای مایک پنس معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا

و بسیاری از مقامات آمریکا در میتینگ‌های مجاهدین شرکت کردند

و نسخه آینده مردم ایران را مجاهدین می‌دانند

 

رهبر عزیز و هوشمند ما چند سال پیش بحث جابه‌جایی جای شهید و جلاد را

مطرح فرمودند که آن‌موقع ایشون متوجه این قضیه بودند که دشمن طراحی کرده

در سایه گذشت ۲۰ - ۳۰سال ۴۰سال جای موضوعات را با هم عوض بکند

 

تلویزیون رژیم

روزهای پایانی خردادماه سال ۱۳۶۰ مجاهدین خلق

در بیانیه خود رسماً اعلام کردند که وارد فاز جنگ مسلحانه

و براندازی حکومتی می‌شوند

 

وقتی آتش‌بس اعلام شد و جنگ پایان پذیرفت

باز هم مجاهدین از دشمنی‌های خود دست نکشیدند

و این بار تلاش کردند با عملیاتی که آن را فروغ جاویدان می‌نامیدند ضربه بزنند

 

حضور مجاهدین در آشوب‌های داخلی در چند سال اخیر آن‌قدر پررنگ بوده

که از آنها به‌عنوان بازوی براندازی در ایران نام می‌برند

تا پایان سال نود ۱۷۰۰۰ ترور ما در کشور داشتیم

 

در سال ۲۰۰۲ مجاهدین با ارائه اطلاعات درباره نطنز و رأکتور آب سنگین اراک

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را نسبت به فعالیت‌های هسته‌یی حساس و بدبین کردند

 

تلویزیون شبکه یک رژیم -۳مرداد ۱۴۰۳:

وقتی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی و با حضور میلیونی توده‌های مردم به‌ثمر رسید به‌سرعت کار شکل‌گیری نظام اسلامی شروع شد و در یک انتخابات سراسری ۹۸/۲درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند. انتخاباتی که یکی از همین سازمانها، سازمان مجاهدین خلق اون را تحریم کرده بود و این موضوع در حقیقت آغاز جدایی کامل این فرقه و گروهک شد که بعداً به اسم منافقین اسم‌گذاری شدند. امروز می‌خواهیم درباره اونها با شما صحبت یک بخشی رو ببینید برمی‌گردیم.

گزارشگر: روزهای پایانی خردادماه سال ۱۳۶۰ صدور بیانیه‌یی از سوی گروهک مجاهدین خلق خبر از ترور وحشت و آشوب می‌داد. آنها در بیانیه خود رسماً اعلام کردند که وارد فاز جنگ مسلحانه و براندازی حکومتی می‌شوند که از ۹۸درصد مردم پاسخ آری گرفته بود.

حتی وقتی آتش‌بس اعلام شد و جنگ پایان پذیرفت باز هم مجاهدین از دشمنی‌های خود دست نکشیدند و این بار تلاش کردند تا با عملیاتی که آن را فروغ جاویدان می‌نامیدند به کشور ضربه بزنند.

در سال ۲۰۰۲ منافقین با ارائه اطلاعات مخدوش و آمیخته با دروغ درباره نطنز و رأکتور آب سنگین اراک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را نسبت به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی کشور حساس و بدبین کردند.

هم‌زمان حضور آنها در آشوب‌های داخلی در چند سال اخیر آن‌قدر پررنگ بوده که از آنها به‌عنوان بازوی براندازی و ایجاد آشوب در ایران نام می‌برند.

مجری: مجدداً سلام عرض می‌کنم خدمت شما در خدمت مهمان عزیزمون هستیم جناب حاج آقای هاشمی‌نژاد مسئول مؤسسه هابیلیان حاج‌آقا سلام عرض می‌کنم.

هاشمی‌نژاد دبیرکل هابیلیان: بنده هم عرض سلام دارم خدمت جناب‌عالی و بینندگان عزیز و ارجمند و گرامی می‌داریم رشادت‌های رزمندگان اسلام را در سالروز عملیات مرصاد که ما در آستانه اون ایام هستیم.

مجری: شما توی مؤسسه هابیلیان می‌دونم که روی بحث قربانیان منافقین کار کردید تعداد اون قربانیان چند تا بوده؟

هاشمی‌نژاد: تا پایان سال ۹۰، ۱۷۰۰۰شهید ترور ما در کشورمون داشتیم.

مجری: و جالبه که اخیراً از مقامات‌شان می‌روند توی جلسات این صحبت می‌کنند می‌گویند خانم رجوی رئیس‌جمهور ایران است.

هاشمی‌نژاد: و من اینجا تشکر باید بکنم از قوه محترم قضاییه و جناب آقای محسنی اژه‌ای ریاست محترم قوه قضاییه که این کار بر زمین مانده محاکمه و انجام سیر حقوقی رسیدگی به وضعیت منافقین رو بعد از چندین و چند دهه دارند انجام می‌دهند.

بعد از کنار رفتن آقای ترامپ ما شاهد بودیم که آقای مایک پمپئو که خودش یکی از طراحان این نقشه‌ها بود و لاف آزادی خیلی برای مردم ایران می‌زد به‌اضافه آقای مایک پنس معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا و بسیاری از مقامات ایران در میتینگ‌های منافقین شرکت کردند و نسخه آینده مردم ایران رو منافقین می‌دانند.

اینها به‌هرحال اون گروه مطلوب‌شان اینهاست اونچه که اینها دنبال این هستند این جنایتکاران هستند.

مجری: فکر کنم بزرگ‌ترین قربانی تروریزم اگه عددی که شما دارید می‌گید.

هاشمی‌نژاد: این شکل حداقل این کم‌وکیف واقعاً تو دنیا بی‌سابقه هست شما هیچ کشوری را در دنیا پیدا نمی‌کنید در عرض چند ماه رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و رئیس دیوان عالی کشور جمع زیادی از نمایندگان مجلس و وزرا رو در عرض چند ماه ترور کرده باشند این یک...

دو: هیچ کشور را پیدا نمی‌کنید که اقدام‌کنندگان این جنایات را رسماً اون گروه‌ها به‌عهده بگیرند و دفتر رسمی در کشورهای اروپایی و آمریکا داشته باشند اینهم استثناست در مورد ما.

 

هاشمی‌نژاد: همین خانم مریم رجوی که الآن سرکرده منافقین هست و راه افتاده تو کنگره‌های آمریکا و توی اروپایی‌ها اونها هم دارند برایش تشویقش می‌کنند به‌عنوان نماد آزادی و خوشبختی مردم ایران.

نسل جدید ما نسبت به آنچه که در دهه ۶۰ جنایاتی که گروهک‌ها علیه مردم ما انجام دادند احتیاج به اطلاع‌رسانی بهتری دارند رهبر عزیز و هوشمند ما در چندین و چند سال پیش بحث جابه‌جایی جای شهید و جلاد رو مطرح فرمودند که اون‌موقع ایشون متوجه این قضیه بودند که دشمن طراحی کرده در سایه گذشت ۲۰ - ۳۰سال ۴۰سال از اون ایام جای موضوعات رو با هم عوض بکنه.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/319816f2-ea21-4ceb-8e0b-726485e39f30"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات