728 x 90

نیویورک – سخنرانی نماینده سازمان خبات کردستان ایران در تظاهرات نه به آخوند روحانی

علی بهرامی - نماینده  سازمان خبات کردستان ایران - تظاهرات نیویورک
علی بهرامی - نماینده سازمان خبات کردستان ایران - تظاهرات نیویورک

دوستان گرامی آزادیخواهان ایران و کردستان، گردهمایی ما در مقابل سازمان ملل در اعتراض به سفر آخوند روحانی رئیس‌جمهور جنایتکار رژیم دیکتاتور آخوندی نشان دیگری از عزم راسخ ما برای سرنگون کردن این رژیم ضدانسانی می‌باشد روحانی و تمامیت حاکمیت در ایران دشمن مردم کرد و ملتهای ایران و مسئول بر هم زدن امنیت در منطقه و جهان و سرچشمهٔ تروریسم بین‌المللی می‌باشد آخوند روحانی و همدستانش بیش از ۴۰سال است بر مردم کردستان سخت‌ترین فشارها و جنایتها را اعمال می‌کنند و هر روز تنی چند از جوانان کردستان را اعدام و تحت وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار می‌دهند. کشتار کولبران کرد در چند سال گذشته به میزان وسیعی افزایش داشته این در حالی است که جوانان و هم میهنان کرد در نبودن فرصت کار و همچنین سیاست غلط آخوندها و چپاول اموال عمومی و سرمایهٔ مردم ایران و عدم رسیدگی به وضعیت وخیم مردم مجبور به کولبری شده‌اند. ما معتقدیم تا نائل آمدن مردم کردستان به حقوق ملی و دموکراتیزه کردن ایران و رفع تبعیض ملی مذهبی و فرهنگی در ایران باید به مبارزه بی‌امان ادامه داد و بی‌شک مردم کردستان و سازمان خبات کردستان ایران بخش عمدهٔ این مبارزه خواهند بود.

دوستان گرامی همرزمان در مقاومت سرتاسری ایران دوستان و پشتیبانان آمریکایی و جهانی، سازمان خبات کردستان ایران ضمن محکوم کردن سفر آخوند روحانی به نیویورک و استقبال از این جنایتکار هر گونه مماشات با حاکمیت ضدانسانی آخوندهای فریبکار را به زیان مردم ایران دموکراسی و جامعه جهانی می‌داند ما تقاضا داریم که نمایندگی ایران در سازمان ملل ‌متحد یا به شورای ملی مقاومت ایران تحویل داده شود یا معلق گردد. مرگ بر دیکتاتور درود بر رهروان راه آزادی سلام بر مردم مبارز و قهرمان ایران و کردستان. سازمان خبات کردستان ایران.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f4e7935-4fa4-4155-ba18-64456ae65110"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات