728 x 90

نیوز مکس - تحریم‌های سخت علیه رژیم ایران را آغاز کنید

فرد فلیتز عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا
فرد فلیتز عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا

نیوز مکس طی مطلبی به قلم فرد فلیتز عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا نوشت: به‌رغم امتیازات خطرناک جدیدی که توسط دولت بایدن به رژیم ایران برای احیای توافق هسته‌یی عمیقاً ناقص ۲۰۱۵ (برجام) ارائه شد، مذاکراتی که هفته گذشته در دوحه قطر برگزار شد، شکست خورد. رژیم ایران بار دیگر از مذاکره با حسن‌نیت خودداری کرد و مطالبات جدیدی را مطرح کرد.

پس از بیش از یک سال شکست مذاکرات اتمی با تهران زمان آن فرا رسیده است که بایدن به این ماجرا پایان دهد و استراتژی «طرح B» تحریم‌های سخت را برای مقابله با برنامه فزاینده تسلیحات اتمی رژیم ایران اجرا کند... با به بن‌بست رسیدن مذاکرات هسته‌یی به مدت ۱۵ماه، زمان آن فرا رسیده است که دولت بایدن به این مذاکرات پایان دهد و سیاست جایگزینی را که از آن به‌عنوان طرح یاد می‌شود، آغاز کند... .

عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا افزود: رژیم ایران هیچ علاقه‌ای به مذاکره با حسن‌نیت ندارد. با این حال، این رژیم مایل است در گفتگوهای بی‌پایان شرکت کند تا برای توسعه برنامه هسته‌یی خود زمان بخرد و ایالات متحده را با درخواستهای زیاده‌خواهانه خود برای امتیاز دادن تحت فشار قرار دهد.

این بدان معناست که دولت بایدن باید از مذاکرات اتمی خارج شود و فوراً به یک استراتژی غیردیپلماتیک برای فشار و مجازات رژیم ایران روی بیاورد.

از قضا، این به‌معنای بازگشت به سیاستی شبیه به «فشار حداکثری» است... با توجه به شکست فاحش سیاست بایدن در قبال رژیم ایران در ۱۸ماه اول ریاست‌جمهوری او، سیاست فشار حداکثری رئیس‌جمهور ترامپ بسیار خوب به‌نظر می‌رسد (نیوز مکس - ۱۷ تیر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a68b4fc5-d0e3-4fa8-abc7-970596cc1eef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات