728 x 90

نگرانی مایکل مک کال از غنی‌سازی ۹۰درصدی و موشک جدید رژیم ایران

مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه ۱۸خرداد در گفتگویی با فاکس نیوز نگرانی خود از غنی‌سازی ۹۰درصدی توسط رژیم ایران و ادعای ساخت موشک جدید مافوق صوت را بیان کرد.
وی در این گفتگو در پاسخ به سؤال فاکس نیوز مبنی بر ادعای رژیم ایران در مورد ساخت موشک مافوق صوت گفت: «این نگران‌کننده است چرا که آنها اورانیوم ۸۵درصدی تسلیحاتی در اختیار دارند و اورانیوم ۹۰درصد اورانیوم غنی شده کامل می‌باشد، به این میزان نزدیک هستند... . اگر ایران به غنی‌سازی ۹۰درصدی برسد و موشک مافوق صوت داشته باشند که ۱۵برابر سرعت صوت باشد ما نمی‌توانیم آنرا متوقف کنیم و موضوع بدتر این است که این بر مبنای تکنولوژی آمریکایی ساخته شده است. آنها این چیزها را دزدیده‌اند و وقتی که ما این اقلام را صادر و به آنها می‌فروشیم، ما باید فروش تکنولوژی به آنها را متوقف کنیم. تکنولوژی که آنها در ساختار نظامی خود مورد استفاده قرار می‌دهند و می‌تواند علیه ما مورد استفاده قرار گیرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/312497c0-a4af-4224-b126-a4f5c834393a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات