728 x 90

نگرانی خامنه‌ای از قیام مردم عراق، تلویزیون رژیم: حجم توطئه خیلی بزرگ است!

قیام مردم عراق - بغداد - پل جمهوری
قیام مردم عراق - بغداد - پل جمهوری

تلویزیون رژیم آخوندی، وحشت ولایت پوسیده خامنه‌ای را از کلان ضربه قیام عراق و این‌که تظاهرات مردم به ستوه آمده با کشتار وحشیانه متوقف نشده و با آتش زدن مراکز غارتگری و وزارتخانه‌های فاسد و با شعار سرنگونی نظام ادامه دارد، برملا کرد و با ترس و نگرانی گفت: حجم توطئه خیلی بزرگ است!

 

تلویزیون رژیم: «حجم و گسترش این موضوع و رفتاری که صورت می‌گیرد حمله به مراکز دولتی، به مسئولان، به مراکز خصوصی، ترور افراد، آتش زدن بانکها، آتش زدن استانداری، شورای استان، وزارتخانه‌ها، سرقت بانکها و از طرفی دادن شعارهایی مثل این‌که نظام سرنگون بشود، قانون اساسی از بین برود، دولت منحل بشود... که بعد چی بشود جایش را پر کند؟ اینها احساس می‌شود که فراتر از خواسته‌های مشروع هستش... شما می‌بینید تمام حوادث بین بغداد تا بصره هست. تمام این اتفاقات کشته‌ها و زخمی‌ها بین بغداد تا بصره هست. یعنی ۹استان شیعه. آیا می‌خواهند جنگ شیعه - شیعه درست بکنند؟ به‌نظر می‌رسد حجم توطئه خیلی بزرگ است».

 

تلویزیون حکومتی روز ۵آبان در برنامه دیگری درباره قیام مردم عراق که وحوش وابسته به رژیم آخوندی را هدف قرار داده، گفت: «اکنون صداهایی ناآشنا از بین مردم برای ساقط کردن دولت رسمی عراق بگوش می‌رسد.

معترضان عراقی ابتدا خواستار بهبود سطح خدمات عمومی و ایجاد شغل و مبارزه با فساد بودند. اما اکنون صداهایی ناآشنا از بین مردم برای ساقط کردن دولت رسمی بگوش می‌رسد.

پس از تصاویر منتشر شده از شلیک گلوله‌های مستقیم و از محلهای ناشناس به مردم، مزدوران در تازه‌ترین اقدام خود دو تن از اعضای ارشد جنبش عصائب....را ترور کردند در این حمله پس از شلیک افراد ناشناس به عصام العلیاوی و تعقیب وی او را بهمراه برادرش در بیمارستان بشهادت می‌رسانند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/105a2072-0e5c-4a9c-b6af-65e8227fe4e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات