728 x 90

نمکی:‌ رئیس جمهور و نیروهای امنیتی باید به معیشت و عدم شکل‌گیری طغیان فکر کنند

نمکی وزیر بهداشت دولت آخوند روحانی
نمکی وزیر بهداشت دولت آخوند روحانی

وزیر بهداشت دولت آخوند روحانی در نشست اضطراری ستاد مبارزه با کرونا (۱۸تیر۹۹) از عدم تخصیص بودجه‌یی که خامنه‌ای قرار بود برای مقابله با کرونا اختصاص دهد شکایت کرد و گفت: «آمریکایی‌ها ۱۱۱میلیارد دلار فقط برای بخش سلامت هزینه کردند و این به جز چند هزار میلیارد دلار است که برای معیشت خرج کردند. انگلیسی‌ها ۲۰میلیارد برای بخش سلامت هزینه کردند. ما از یک میلیارد دلار که مقام معظم رهبری فرمودند، زیر ۳۰درصد را فقط دریافت کردیم.»

نمکی وزیر بهداشت رژیم با اشاره به تضادهای درونی رژیم در مقابله با کرونا گفت: «من مدتها جلوی دوربین نیامدم؛ چون هم قهر بودم، هم دل‌شکسته بودم و هم عصبانی. بارها گفتم این دستاورد بزرگ ملی را از دست می‌دهیم».

وی با اشاره به سیاست خانمان برباده خامنه‌ای و روحانی در قرنطینه نکردن شهرها، ادامه داد: «به جای این‌که بگویند تو غصه نخور و دنبال بیماری باش و اقتصاد را ما حمایت می‌کنیم، اینجا در دوگانه معیشت و سلامت، وزیر بهداشت که فقط باید به سلامت می‌پرداخت، باید به معیشت بیش از سلامت می‌پرداخت. باید به پرسنل می‌گفت که پروتکل بنویسید که چگونه بازگشایی انجام بدهیم، به جای این‌که بایستید و چگونه ببندیم».

وزیر بهداشت آخوند روحانی با اشاره به وضعیت جامعه انفجاری گفت: «گزارشهای امنیتی برای ما می‌آید. این‌که دوستان از فقر و تهیدستی به سمت طغیان می‌روند. جدی است. رئیس جمهور و نیروهای امنیتی باید به معیشت و عدم شکل‌گیری طغیان فکر کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e10f2426-69a7-40a3-a02e-12ecc93e412d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات