728 x 90

نمای روز - محکومیت جهانی کشتار و سرکوب قیام‌کنندگان

رژیم پا به گور ولایت تنها جوابش در برابر قیام مردم ایران سرکوب و کشتار است و اگر چه تلاش کرد با قطع اینترنت مانع افشای جنایاتش شود ولی محکومیت جهانی نشان داد که در این عرصه نیز شکست‌خورده است

 

کارشناسان حقوق‌بشر سازمان ملل ‌متحد نگرانی جدی خود را از دستگیری و کشتار معترضان در ایران و قطع اینترنت اعلام کردند.

 

کنفدراسیون اتحادیهٔ جهانی بازرگانی ituc (آی تی یو سی): سرکوب وحشیانه اعتراضات سراسری توسط مقامات رژیم ایران را محکوم می‌کنیم.

 

فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا حمایت خود را از اعتراضات مردم ایران ابراز کرد و خواستار محکومیت قاطع سرکوب خونین آنان توسط رژیم آخوندی شد.

سناتور الیزابت وارن کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب دموکرات:

‌ ایرانیان برای اعتراض به فساد و استبداد به خیابان‌ها آمده‌اند. ما از خواست آنها برای کرامت و آزادی حمایت می‌کنیم.

 

هیلاری کلینتون: گزارشهای سرکوب معترضان و بیمارستانهای انباشته و قطع اینترنت در ایران بسیار نگران‌کننده است. این وضعیت، تحقیقات و پاسخگویی را طلب می‌کند.

 

 

وزیر خارجه سابق لهستان آنافوتیگا نماینده پارلمان اروپا: من قویاً نیروی مرگبار استفاده شده توسط رژیم تهران علیه مردم ایران را محکوم می‌کنم.جهان دموکراتیک نمی‌تواند با رژیمی که مسئول کشتار مردم ایران است همکاری کند.

 

کلام: مک کارتی رهبر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا: این هفته ایرانیان در برابر یک دولت سرکوبگر ایستادگی کردند و یک پیام رسا فرستادند که راه‌حلی جز آزادی وجود ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/816f30cf-6c93-46ff-a610-6428fbc1d942"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات