728 x 90

نمای روز - فاجعه کرونا و باز هم پنهان‌کاری

خبر ابتلای ۲۰درصدی مردم تهران پرده از چند ماه پنهان‌کاری و فریب برداشت.

سایت انتخاب ۲تیر ۹۹: «فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ها مبنی بر این اصل است که حدود ۲۰درصد مردم تهران تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند».

جلال محمودزاده، جلسه علنی مجلس ارتجاع ۳تیر ۹۹: «چرا باید شهرهای با وضعیت قرمز تماماً قرنطینه نشوند و خسارات مالی ناشی از تعطیلی بازار را هیأت دولت به‌عهده نگیرد»؟

به اعتراف کارشناسان حکومتی علت جهش ویروس مرگبار، طرح مجرمانه بازگشایی مشاغل و اماکن است. روزنامه جهان صنعت به‌نقل از مینو محرز نوشت: «با حذف محدودیتها و بازگشایی اماکن اداری، فرهنگی، اقتصادی، مذهبی و رستورانها مجدداً مراجعه‌کنندگان به بیمارستانها افزایش یافتند به طریقی که دیگر بیمارستانهای مسیح دانشوری و امام‌خمینی تخت خالی ندارند».

دکتر مردانی، کارشناس: «الآن بازتاب تعطیلی‌ها را ما داریم الآن می‌بینیم. در یکی از شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری از ۱۴۱نفر اگر اشتباه نکنم نمونه‌گیری کردند۴۰تایش مثبت بوده بیماری را داشتند. ». . .

در حالی که معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: «نتیجه ۴۰درصد از آزمایش‌های کرونا در مشهد مثبت است» روحانی درست مانند جمله وعده معروف «از شنبه همه چیز عادی می‌شود» صحبت از خبر خوش کرد.

آخوند شیاد روحانی ۴تیر ۹۹: «خبر خوش، ما از هفته آینده شاهد افت این شدت در این استانها هستیم.

ایرنا ـ علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: «در برخی استانها مثل قم و گیلان حدود ۴۰درصد مردم به کرونا مبتلا شده‌اند».

با این حال روحانی نه تنها بازگشایی مشاغل را عامل کشتار نمی‌داند که سفرهای تابستانی هم توصیه می‌کند.

آخوند روحانی ۳تیر ۹۹: «مسافرت عامل اصلی نبود... پس مسافرت میشه انجام داد»!

خامنه‌ای و روحانی برای سدبستن در برابر خطر قیام و سرنگونی، مردم را به قربانگاه هدایت می‌کنند؛ سدی که استحکامی ندارد و نظام ولایت از قیام و سرنگونی گریزی نخواهد داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20e002d0-fbd6-45d3-9218-3fc322eb9df4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات