728 x 90

نمای روز ـ کسری بودجه و هراس رئیسی از مردم حاضر به‌جنگ

آخوند جلاد ـ‌۱۴آذر۱۴۰۰: بالاخره ما با کسری بودجه جدی مواجه هستیم...اگر کسری بودجه حل نشود مشکلات جدی برای کشور ایجاد می‌کند.

با چه روشی می‌خواهند کسری بودجه را حل کنند؟

آخوند جلاد ـ‌۱۴آبان۱۴۰۰: باید ما در کشور درآمدها را افزایش بدهیم، هزینه‌ها را کاهش بدهیم راهش اینه...

افزایش درآمد از جیب کی؟ چگونه؟

پاسدار قالیباف ـ ۱۰آذر۱۴۰۰: وقتی که ما کسری بودجه داریم بپذیریم که ما داریم دست در جیب مردم می‌کنیم و بودجه جاری دولت و هزینه دولت را از جیب فقرا در می‌آوریم.

یاسر جبرائیلی ـ رئیس مرکز ارزیابی و نظارت دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام: این که می‌خواهیم عدالت را برقرار کنیم و یک عده بیشتر مصرف کنند و توی ارز ۴۲۰۰ رانت هست و می‌خواهیم فساد و... همه اینها داستانه. تنها و تنها دغدغه تأمین کسری بودجه است.

این هم معنای کاهش هزینه:

آخوند احمد حسن‌زاده در نمایش جمعه کیش ـ ۱۲آذر: ۴۰ نفر از پول بیت‌المال برداشتند و رفتند به وین برای مذاکره آیا نمی‌شد با دو یا سه نفر این مذاکرات را انجام داد؟

حسن کامران عضو مجلس آخوندی: همین مجلس بالای ۳۰میلیون تومان برای دفتر و دستک و بلیط و اینها میده... حتی ماشینی که اینها دناپلاس گرفتن به جای ۲۷۰ تا ۳۷۰ تا گرفتن مابقی‌اش تو این پارکینگ مجلس خوابیده

آخوند باقری نماینده مجلس رژیم: معتقدم که در کشور ما این باند بازیهای اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی پدر این کشور را در آورده‌اند.

رسانه حکومتی مستقل ۱۴آذر با اشاره به فاصله عظیم طبقاتی هشدار داد: چنین وضعیتی که نقطه انفجار است... می‌تواند به یک بحران سیاسی و اجتماعی و شورش بیانجامد.

آخوند جلاد ـ‌۱۴آذر۱۴۰۰: هیچ بن‌بستی ما نداریم! این کسری بودجه را ما باید تا آخر سال حلش کنیم اگر کسری بودجه حل نشه مشکلات جدی برای کشور ایجاد می‌کند. اصلا ما باید فاصله ما با مردم کمتر و کمتر کنیم

این هم پاسخ مردم به ۴۰سال غارت و دروغ و فریبکاری

تجمع اعتراضی مردم اصفهان ـ آذر ۱۴۰۰: ما آمده‌ایم بجنگیم بجنگ تا بجنگیم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0a38182-3946-40e5-9300-7cb3cba35ee7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات