728 x 90

نمای روز ـ پاسخ مردم به ۴۳سال جنایت!

کارگزاران خامنه‌ای در وحشت از شعله‌ور شدن آتش زیر خاکستر، به گوشه‌یی از فجایع ۴۳ساله اعتراف می‌کنند

مهدی فضائلی کارشناس حکومتی ـ ۲۰بهمن۱۴۰۰: وعده‌هایی که داده شده و عمل نشده مجموعه اینها باعث شده که اون اعتماد عمومی آسیب ببیند.

موسوی‌نیا کارشناس حکومتی ـ ۲۰بهمن ۱۴۰۰: من با یک بزرگواری یک وقتی صحبت می‌کردم ایشان می‌گفتش یک دستاورد در طول ۴۲ساله انقلاب اسلامی شما به من بگو من به حرف شما گوش می‌دهم. یک جوانی که فکر می‌کند حتی در این ۴۲-۴۳ سال یک دستاورد وجود ندارد.

خامنه‌ای ـ‌ ۱۹بهمن۱۴۰۰: هیچ کشوری و هیچ نظامی بدون نقطه‌ ضعف نیست. این مشکلات نباید بگذاریم که بر روی این حماسه‌ها گرد و غبار بنشاند و آنها را از چشم مردم پنهان کند.

مردم در ۲۱بهمن:

به‌مناسبت ۲۲بهمن ترقه می‌زنند مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی

رسانه حکومتی جهان صنعت ـ ۲۱بهمن با اشاره به آثار سیاسی گرانی و نگرانی از قیامهای عمومی نوشت: مسأله این است که وقتی اقتصاد وضعیت خوبی نداشته باشد و مردم در تأمین معیشت خود مشکل داشته باشند، درمی‌یابند که باید به‌دنبال تغییر بود در نتیجه انقلابات شکل می‌گیرد.

حسینی بوشهری ـ ۲۰بهمن۱۴۰۰: ما در طول این ۴۳سال تو جاده آسفالته حرکت نکردیم

یک هم‌وطن: ۴۳ سال فقط بدبختی برای این مردم آورده‌اید از وقتی که آمده‌اید یعنی روی خوش ما ندیدیم. ۴۳ سال نه آب دادید نه نان دادید فقط مردم را بیچاره کردید این‌که آن روز می‌رسد قطعاً روز آخر شما می‌رسد بالاخره نزدیکه آن روز

شعار مردم بر پشت‌بامها ـ شب ۲۲بهمن ۱۴۰۰:

مرگ بر خامنه‌ای

مرگ بر این دولت مردم فریب

شعار مردم در شهرهای مختلف...

شعار در بازار رضا در مشهد مرگ بر خامنه‌ای

درود بر رجوی

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ae74e0e-8546-4e62-9ed9-48073c774e8e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات