728 x 90

نمای روز ـ وحشت از اعتلای مقاومت و انزوای جهانی رژیم

زوزه‌های خشم پاسداران از گردهمایی بزرگ ایرانیان در حالی اوج می‌گیرد که عضو مجلس آخوندی برای کتمان زخم شکست و انزوای نظام گفت: این‌گونه نشست‌ها برای ما اهمیتی ندارد که بخواهیم در رابطه آنها سخن بگوییم.

تلویزیون حکومتی ـ ۲۰تیر۱۴۰۰:

گوینده: در پی حضور خارج از عرف نخست‌وزیر اسلوونی در نشست مجازی گروهک تروریستی منافقین آقای ظریف خواستار روشن شدن موضع اتحادیه اروپا در خصوص این اقدام شد

تلویزیون حکومتی ـ ۲۰تیر۱۴۰۰:

چرا این اتفاق می‌افتد و هر ساله ابایی هم ندارند از این‌که با این گروه تروریستی آشکارا نشست و برخاست داشته باشند؟

فواد ایزدی ضمن ابراز نگرانی از حمایت شخصیتهای برجسته سیاسی جهان از مجاهدین گفت:

فواد ایزدی ـ وطن امروز ـ ۲۰تیر۱۴۰۰:

نکته مهم در کنفرانس مذکور این بود که برخی مقامات سابق و فعلی و نمایندگان کنگره آمریکا از هر ۲طیف جمهوری‌خواهان و دمکراتها در این اجلاس حضور داشتند.

حنیف غفاری کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل رژیم:

حمایت مستقیم غرب از تروریسمی که منافقین نماد آن محسوب می‌شوند قطعاً بار حقوقی هم خواهد داشت.

کارشناس خامنه‌ای در حالی شخصیتهای جهانی شرکت‌کننده در گردهمایی را به زندان و شکنجه تهدید می‌کند که بسیاری از جوانان شورشی از داخل کشور در این همایش ملی شرکت کردند.

یک هم‌وطن از بهبهان:

ما از صحبت‌های خواهر مریم برای تشکیل گردانهای ارتش آزادیبخش ملی در داخل ایران خیلی انگیزه گرفته‌ایم. به شما حاضر حاضر حاضر می‌گویم و به برادر مسعود عزیزمان می‌گویم... .

اما حرف اصلی یعنی اعتلای روزافزون مقاومت و انزوای جهانی رژیم را یک رسانهٔ حکومتی در مطلبی با عنوان «سپردن خاورمیانه به تروریست‌ها» نوشت:

روزنامه اعتماد ـ ۲۱تیر۱۴۰۰:

توسل به چنین گروه‌هایی با سوابق روشن، نشان‌دهنده بحران در حوزه ادراک یا حوزه سیاست‌گذاری است.

یک هم‌وطن از میاندوآب:

نشست را به سازمان مجاهدین خلق، مریم رجوی، مسعود رجوی و کلیه مجاهدین خلق تبریک عرض می‌کنم. درود بر سازمان مجاهدین خلق ایران. درود بر شورای ملی مقاومت ایران. درود بر مردم ایران.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ec6f4d7-cbcb-4afe-9cb4-25e7444ac598"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات