728 x 90

نمای روز ـ ماجرای سفر مجازی رئیسی به نیویورک

تلویزیون رژیم ـ ۲۹شهریور ۱۴۰۰:

رئیس‌جمهور فردا در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به‌صورت مجازی شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

راستی! چرا به نیویورک نمی‌رود؟ چرا سخنرانی مجازی؟

سخنگوی وزارت خارجه رژیم: خوب به‌خاطر شرایط ویژه کرونایی و پروتکل‌های که باید قبل و بعد از سفر انجام می شد ایشان ترجیح دادن که این سفر را فقط وزیر امور خارجه تشریف ببرند.

یک رسانه حکومتی در همین رابطه نوشت:

رویداد ۲۴ ـ ۲۹شهریور۱۴۰۰:

ظاهرشدن بدون ماسک و دست دادنهای بی‌محابای ابراهیم رئیسی در اولین سفر خارجی‌اش به‌عنوان رئیس‌جمهور به پایتخت تاجیکستان نشان داد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر رئیس‌جمهور ایران اولویت ندارد.

پیام یک هم‌وطن از تهران به سازمان ملل: پیامم از تهران به سازمان ملل ابراهیم رئیسی کسی است که از روزی که جمهوری اسلامی بنیاد گذاری شد دست به کشتار مردم ایران زد سید ابراهیم رئیسی سر دسته تروریستها است.

 

روزنامه جهان صنعت ضمن اشاره به حضور نیرومند مقاومت و خطر دستگیری جلاد نوشت: آقای رئیسی از نظر حقوقی مصونیت دارد و مشکلی ندارد. منتها چون در آن کشورها دادگاهها مستقل هستند، ممکن است ایرانیان مقیم یا نهادها و سازمانها اقداماتی علیه او انجام دهند، کما‌این‌که در سفر مرحوم هاشمی‌شاهرودی به آلمان شاهد چنین اقداماتی بودیم.

پیام یک هم‌وطن از تهران به سازمان ملل ـ ۲۷شهریور۱۴۰۰: شما که در سازمان ملل هستید اگر ابراهیم رئیسی دستور کشتار یا اعدام بچه‌هایتان می‌داد باز هم او را به سازمان ملل راه می دادید و با او گفتگو می‌کردید کارنامه جنایت ابراهیم رئیسی آدم کشی و ترور بود امیدوارم صدایم از داخل ایران به شما برسد

بله! جلاد۶۷ در وحشت از ارادهٔ مقاومت و آتش خشم دادخواهان رسوایی نرفتن به نیویورک و سخنرانی مجازی در مجمع را پذیرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2637b92-13e7-48a0-bf6b-83c67ce7b390"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات