728 x 90

نمای روز ـ طرح‌های فریب برای گریز از قیام در اصفهان

چرا پس از سرکوب و آتش زدن خیمه‌های کشاورزان اصفهان ناگهان صحبت از طرح ضربتی و حل مشکلات کشاورزان شد؟

تلویزیون حکومتی ـ‌ ۸آذر: گوینده: تصویب طرح کوتاه ضربتی کوتاه مدت برای حل مشکلات آب چهار استان که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور

 

اگر دقت کنیم می‌بینیم خیلی هم کوتاه مدت و ضربتی نیست؟

 

تلویزیون حکومتی ـ‌۸آذر: وزیر نیرو رژیم: صنایع استان و استانهایی که در این منطقه واقع شدند به‌ویژه در استان اصفهان مکلفند طی دو تا سه سال بتواند آب مورد نیاز خودشان را تأمین کنند.

تلویزیون حکومتی ـ‌۸آذر: گوینده: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان هم گفت برای زاینده رود راه‌حل درمان فوری وجود ندارد.

 

همدلی ـ حسینی استاندار سابق اصفهان روز ۹آذر ضمن ابراز نگرانی از پاسخ آتشین مردم گفت:

این برخورد با معترضان، اشتباه بسیار بزرگی بود.

نمی‌دانم چرا آقایان دست به این اقدام زدند؟ شاید تصورشان بر این بود که با این کار، دامنه اعتراضات به دیگر استانها کشیده نشده یا اجتماعات استمرار پیدا نکند.

وکیلی عضو سابق مجلس آخوندی: یک روز در خوزستان هست، یک روز در چهارمحال هست، امروز در اصفهان هست فردا در یزد هست و به همین ترتیب به شکل زنجیروار این مشکل دارد خودش را تحمیل می‌کند.

راستی! منظور از طرح کوتاه مدت برای حل مشکلات آب چه بود؟ از چه می‌ترسند؟

 

یک هم‌وطن ـ ۸آذر ۱۴۰۰: من از سمت شهرکرد به سمت اصفهان حرکت می‌کردم از یکی از مامورها پرسیدم چه خبره گفت هیچی اینها می‌ترسن یه اسلحه‌ای چیزی از چهارمحال بیافته سمت این شورشیها من بهش گفتم شورشی؟ آخه تا کی؟ مردم ناراضی‌اند از این حکومت از این رژیم. ناراضی‌اند. چقدر دروغ؟ چقدر وعده وعید؟ هر شب هر شب داریم دروغ می‌شنویم. و کشت و کشتار راه می‌اندازند قتل‌عام می‌کنند ظلم پایدار نمی‌مونه. در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخه. اون روز وای به‌حال تک به تک شماها شما های که از این مردم خودتان را دور نگه داشتید فکر می‌کنید تافت جدا بافته‌اید.

یک هم‌وطن شورشی از تهران:

من یکی از کانون‌های شورشی هستم حمایت خودم را از مردم اصفهان اعلام کنم از همین جا این قیام ادامه دارد تا آزادی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa2441c3-b36f-41ef-b9fa-6249c25bbb5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات