728 x 90

نمای روز ـ جهش نرخ دلار و پرت و پلاگویی رئیسی چرا؟

رشد سرسام‌آور قیمت دلار سفره‌ها را باز هم کوچک و کوچک‌تر کرد. مقصر کیست؟

این پاسخ رئیس‌جمهور منتخب خامنه‌ای:

آخوند جلاد ـ‌۱۶آذر۱۴۰۰: عده‌یی شبانه روز در تلاشند که نرخ ارز را بالا ببرند. هر جور می‌توانند ثابت کنند که مذاکرات بند به این مسأله ارز اقتصاد مردم است.

آن‌قدر پاسخ مضحک است که صدای خودیها هم از اولویت‌های دولت جلاد درآمد.

محمد حسن آصفری در مجلس آخوندی روز ۱۶آذر: امروز بازار آشفته قیمت ارز صدای همه مردم را در آورده. ارز امروز با قیمت ۳۰هزار تومان و داره ۳۱هزار تومان و همینطوری داره بالا میره. آیا اینها اولویت کشور نیست؟

این هم پاسخ و حیرت مجری تلویزیون خامنه‌ای از افزایش بی‌منطق قیمت دلار

مجری تلویزیون خامنه‌ای ـ آذر۱۴۰۰: دلار شروع کرد بالا رفتن خب به تبع آن قیمت سکه. شنیدم بعضی کارشناس‌ها گفتن که اصلاً آقا نگران نباشید این‌که داره می‌رود بالا تأثیر روانی نشست وین است اصلاً هیچی نیست. الان آثار روانی این حرفها ته ماجرا برای مردم نان آب نمی‌شود.

 

یک کارشناس حکومتی شرایط کنونی را به روزگار پایانی شوروی تشبیه کرد گفت: دولت در جمهوری اسلامی وارد فرآیند زوالی شده است که در آخر به فروپاشی خواهد انجامید بنده موقعیت جمهوری اسلامی را دقیقاً شبیه به موقعیت شوروی سابق می‌بینم و این یک هشدار است.

 

قطب آبادی در مجلس آخوندی ـ ۱۶آذر: آقای رئیس جمهور آیا می‌دانید چقدر از مردم شب‌ها سر به بالین می‌گذارند و گرسنه‌اند؟ گرانی و بیکاری کمر خانواده‌ها را شکسته و جوانان را پیر کرده است، چه فکری دارید؟

آخوند جلاد ـ‌۱۴آذر: تورم کنترل شده و توانسته رو به کاهش برود. و این هم برای ما خبر خوبی است

بله! پاسخ جلاد نشانهٔ اوج درماندگی، بن‌بست و از علائم روزهای پایانی است.

هو کردن خامنه‌ای در اصفهان

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/581cd116-efb0-4a9c-a0fe-9d843370b1e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات