728 x 90

نمایندگان کنگره آمریکا ویلسون و مسکوویتز لایحه قانونی برای تحریم گروگان‌گیران ارائه می‌دهند

سایت جو ویلسون - لایحه قانونی برای تحریم گروگان‌گیران
سایت جو ویلسون - لایحه قانونی برای تحریم گروگان‌گیران

سایت مجلس نمایندگان آمریکا روز ۱۰مهر نوشت: نمایندگان کنگره ویلسون و مسکوویتز لایحه قانونی را برای تحریم گروگان‌گیران ارائه می‌کنند.

 نمایندگان جو ویلسون (جمهوریخواه از ایالت کارولینای جنوبی)، رئیس کمیته فرعی خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی در کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان، و جرد مسکوویتز (دمکرات از ایالت فلوریدا)، عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، لایحه قانونی دو حزبی "ندادن باج به گروگانگیران" را معرفی کردند.

این قانون با اعمال تحریم‌ها و سایر مجازات‌های سخت در برابر رژیم ایران، سایر دولتهای متخاصم و افراد از گروگان‌گیری یا بازداشت غیرقانونی اتباع آمریکایی بازدارندگی ایجاد می‌کند. از جمله اقدامات ذکر شده در این لایحه قانونی، ملزم کردن رئیس‌جمهور به رد ویزا برای افرادی که تحت تحریم تروریسم یا دستورات اجرایی منع گسترش سلاحهای کشتار جمعی هستند و به‌دنبال پذیرش در ایالات متحده به‌عنوان نماینده سازمان ملل هستند، می‌باشد.

این قانون هم‌چنین دولت را ملزم می‌کند که همه موارد گروگان‌گیری در مورد ایران را بررسی کند و تعیین کند که آیا افراد خارجی که مسئول گروگان‌گیری هستند، معیارهای تحریم را بر اساس قانون رابرت لوینسون بازیابی گروگانها و مسئولیت‌پذیری گروگان‌گیری برآورده می‌کنند یا خیر.

نماینده ویلسون گفت: "رژیم ایران هم‌چنان بزرگترین حامی تروریسم در جهان است. این لایحه اقداماتی را انجام می‌دهد و تضمین می‌کند تروریستهایی که شهروندان آمریکایی را گروگان می‌گیرند به‌دلیل جنایات خود مجازات می‌شوند و با مشوقهای مالی پاداش نمی‌گیرند. این لایحه تضمین می‌کند که سرکوبگران آزادی در ایران برای بهره بردن از آزادی‌هایی که در ایران شهروندان خود را از آن محروم می‌کنند، به آمریکا سفر نکنند. ابراهیم رئیسی قاتل دسته‌جمعی و تروریست از آمریکا متنفر است، متعهد به مرگ بر آمریکا است، اما درخواست می‌کند و اجازه پیدا می‌کند سالانه برای جلسات سازمان ملل به نیویورک سفر کند، این دو رویی غیرقابل قبول است."

نماینده مسکوویتز گفت، "رابرت لوینسون یکی از افراد حوزه انتخابیه من بود. او تولدها، سالگردها و حتی مراسم تشییع جنازه را به‌دلیل جنایات مستمر رژیم ایران علیه مردم آمریکا از دست داد. وقتی رژیم ایران یکی از افراد ما را به ناحق بازداشت می‌کند، آنها باید بدانند که آمریکا بی‌تفاوت نخواهد نشست، ما اقدام خواهیم کرد و پاسخ خواهیم داد».

 

جرد مسکوویتز دمکرات از ایالت فلوریدا روز ۱۱مهرماه در پستی در شبکه ایکس نوشت:
جرد مسکوویتز عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان: «سازمان ملل متحد قرار است مجمعی برای صلح و ثبات باشد. چرا با توجه به ربودن آمریکایی‌ها و حمایت آنها از تروریسم جهانی، به رژیم ایران و دیگر بازیگران بدخواه تریبون می‌دهیم؟ لایجه ارائه شده که توسط من و جو ویلسون [جمهوریخواه از ایالت کارولینای جنوبی رئیس کمیته فرعی خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی در کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان] این دولتهای متخاصم را مسئول می‌داند».

بر اساس بیانیه داده شده توسط جو ویلسون این لایحه مجازات‌های سختی در برابر دولت ایران، سایر دولتهای متخاصم و افراد گروگان‌گیر ایجاد می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3580ff4-21ea-45b5-840e-7c0074ff2ea7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات