728 x 90

نماینده کنگره آمریکا برایان مست: توافق هسته‌یی بایدن با رژیم ایران از توافق اوباما بدتر خواهد بود

برایان مست نماینده کنگره آمریکا
برایان مست نماینده کنگره آمریکا

برایان مست نماینده کنگره آمریکا از کمیته امور خارجی روز ۱۷فروردین درباره مذاکرات برجام با رژیم آخوندی در توئیتی نوشت: توافق هسته‌یی بایدن با رژیم ایران از توافق اوباما بدتر خواهد بود.

برایان مست گفت: توافق هسته‌یی اوباما با ایران بد بود، اما دولت بایدن آن را بدتر خواهد کرد. در جلسه امروز کمیته روابط خارجی، از معاون وزیر امور خارجه پرسیدم که آیا موقعیت ضعیف ارتش ما مذاکرات را دشوارتر می‌کند؟ او جواب نمی‌داد.

لی زلدین عضو کمیته خدمات مالی و امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روزچهارشنبه ۱۷فروردین در مخالفت با تلاشهای دولت بایدن برای وارد شدن به یک توافق هسته‌ای دیگر با رژیم ایران نوشت: من امروز بعدازظهر به همکاران خود در امور خارجه مجلس نمایندگان در مخالفت با تلاش ‌های بی‌ملاحظه دولت بایدن ملحق میشوم، که به شدت برای وارد شدن به یک توافق هسته‌ای با ایران که حتی بدتر از شکل اولیه ۲۰۱۵ است، دست و پا می‌زنند.

خبرگزاری فرانسه روز ۱۷فروردین در خبری درباره نگرانی گروهی از نمایندگان دمکرات کنگره آمریکا برای احیای توافق هسته‌ای ایران نوشت:

ایلین لوریا عضو دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا و نایب رئیس کمیته نیروهای مسلح در مورد مذاکرات ایران روز سه‌شنبه در کنگره آمریکا در واشنگتن دی سی سخنرانی می کند.

این گروه گفت که دولت بایدن نباید تحریم ها را تا زمانی که مطمئن شود ایران دیگر سلاح هسته ای تولید نمی کند و امنیت منطقه را تهدید نمی کند، لغو نماید.

در این کنفرانس چند تن از اعضای دمکرات مجلس نمایندگان شرکت داشتند: خوان کارگاس از ایالت کالیفرنیا، دین فیلیپس از ایالت مینیسوتا، نماینده جاش گوتهایمر از ایالت نیوجرسی و نماینده دونالد نورکراس از ایالت نیوجرسی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c358679-d31b-474d-9a64-10746650f3dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات