728 x 90

نماینده مجلس ارتجاع، علی لاریجانی را دیکتاتور خطاب کرد

پژمانفر و علی لاریجانی
پژمانفر و علی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا – ۳مهر ۹۸، در جریان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی رژیم تعدادی از نمایندگان مجلس ارتجاع هم‌چون پژمان فر، حاجی‌بابایی، سبحانی فر و موسوی لارگانی پشت تریبون مجلس مقابل پاسدار علی لاریجانی حاضر شده و با فریاد نسبت به تصویب کلیات این طرح اعتراض کردند. نصرالله پژمان‌فر، پاسدار لاریجانی را خطاب قرار داد و گفت: « شما با دیکتاتوری این بساط را در کشور راه انداختید و تریبون یک طرفه دست شماها است

خبرگزاری ایسنای رژیم نوشت: « پژمان‌فر با فریادهایی مدام این موضوع را گوشزد می‌کرد که لاریجانی خطاب به او گفت: حق ندارید این‌گونه حرف بزنید شما هم باید سر جایتان بنشینید و هم‌چون سایر نمایندگان صحبتتان را مطرح کنید.»

این رسانه آخوندی ادامه داد:‌ «دقایقی بعد پژمان‌فر که بر روی صندلی‌اش نشسته بود شروع به فریاد زدن کرد که لاریجانی خطاب به او گفت: آقای پژمان‌فر توهین نکنید، تذکرتان را ثبت کنید تا جوابتان را هم‌چون سایر نمایندگان بدهیم. این‌که فریاد می‌زنید و اینجا می‌آیید کار درستی نیست. در مجلس که فقط شما تشریف ندارید. مجلس آیین‌نامه دارد تذکر دهید و صبر کنید».

وی افزود:‌ عادت کردید با فریاد کارهایتان را جلو ببرید مانند بقیه بنشینید و توهین نکنید.

در این هنگام پژمان‌فر با فریادهایی لاریجانی را دیکتاتور خطاب کرد که رئیس مجلس در واکنش به او گفت: «مدام می‌گویید دیکتاتور، دیکتاتور، یک چیزی یاد گرفته‌اید. دیکتاتور شما هستید که در کشور این بساط را راه انداخته‌اید.»

تشدید فشارهای اقتصادی و سیاسی تنشها در مجلس ارتجاع و درگیری میان باندهای درونی رژیم را افزایش داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8b2c490-7520-4a36-a9dd-71fd500abd4f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات