728 x 90

نماینده سابق مجلس رژیم: بزرگترین فسادها در جمهوری اسلامی در همین دولت ابراهیم رئیسی اتفاق خواهد افتاد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس آخوندی
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس آخوندی

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو سابق مجلس رژیم ۲۵خرداد، در گفتگو با پایگاه تحلیلی دیدبان ایران (رژیم) به نوک کوه یخ مافیای فساد سردمداران حکومتی اعتراف کرد و اینکه «بزرگترین فسادها» در دولت رئیسی هستند.

وی در گفتگو با پایگاه خبری رژیم موسوم به دیدبان ایران در رابطه با فساد نهادینه شده سران نظام و افسارگسختگی و آشفته بازار دولت جلاد رئیسی پیرامون وضعیت از هم پاشیده نظام گفت:... الآن دیگر درگیری و دعوای فلانی و فلانی اصلاً مطرح نیست؛ موضوع نان و جان مردم است! دولت برای افزایش قیمت کالاها و حذف ارز ترجیحی و دست بردن در جیب مردم از مجلس مجوز گرفت! به‌محض انتشار سند بودجه ۱۴۰۱ حنجره‌ها‌یمان پاره شد بس که هوار زدیم که مگر می‌شود مالیات را از ۲۱۸میلیارد تومان به ۶۵۰هزار میلیارد تومان افزایش داد؟! این مصداق بارز زدن جیب مردم است! آقای نماینده‌ای که در کمال گستاخی و پررویی داد می‌زند که آهای مردم ایران ما پشت شما هستیم، چرا دروغ می‌گویی؟! تو به‌عنوان نماینده مجلس به دولت اجازه دادی که قیمت همه کالاها را افزایش دهد حالا حرف از مردم می‌زنی؟! همین آقای نیکزاد گفت وقتی به کلیات مجلس رأی دادید یعنی شما حذف ارز ترجیحی را پذیرفتید! آقای نماینده می‌گوید که یارانه باید ۶۰۰هزار تومان شود! مرد حسابی چرا آن‌قدر دروغگویی؟! مگر در بودجه چنین رقمی برای افزایش یارانه آورده شده؟! مردم دیگر از این اداهای پوپولیستی شما خوششان نمی‌آید! رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی توهین به شعور مردم ایران است. .

وی در پاسخ به دروغگویی پاسدار وحیدی مبنی بر این‌که «تنها قیمت ۴قلم کالا افزایش پیدا خواهد کرد» افزود:... هر کسی که این حرف دروغ را مطرح می‌کند، یکبار هم به آشپزخانه خانه خودش نرفته است! شما هر غذایی درست کنید، نیاز به روغن دارد! اغذیه فروشی‌ها در حال ورشکستگی و تغییر شغل هستند چون دیگر مردم توانایی خرید یک عدد ساندویچ را هم ندارند! آن‌قدر این فرد سخیفانه این حرف را می‌زند که حد ندارد! وقتی شما روغن را گران می‌کنید دیگر نمی‌توانید هوار بکشید که چرا لاستیک گران شد! استعفای عبدالملکی کافی نیست، او باید دادگاهی شود! اینجا مگر مهدکودک است؟! یک آدم متوهمی مثل عبدالملکی آمد همه چیز را به‌هم ریخت و رفت؛ به همین راحتی! چه کسی جوابگوی وضعیتی است که عبدالملکی برای کشور درست کرده؟! هر چقدر فحش و بد و بیراهی که به نظام و جمهوری اسلامی می‌دهند مقصرش عبدالملکی و دولت ابراهیم رئیسی است! مسئولان متوهم‌اند، مشکل روانی دارند و باید بروند تست سلامت روان بدهند. .

در همین رابطه در مجلس ارتجاع با ترس و وحشت به شرایط به‌غایت انفجاری پی‌درپی هشدار می‌دهند، یکی می‌گوید «این روزها علی‌الدوام از مردم ناسزا می‌شنویم» و با نیش و کنایه به‌دولت رئیسی حمله می‌کند که «همهٔ دولتها جراح شدند و جراحی می‌کنند» و دولت رئیسی «با گران کردن «۷۰۰قلم کالا» دارد «تن نیمه‌جان مردم را» به‌طور کامل «بی‌جان می‌کند» (آخوند نیک‌بین-۲۵خرداد)؛ آن یکی هم خطاب به‌رئیسی فریاد می‌زند «گرانی‌ها کمر مردم را شکسته» (حسینی-۲۵خرداد) و یکی دیگر هم به رئیسی هشدار می‌دهد اگر کاری نکنید خشم مردم «کمر دولت شما را خم خواهد کرد» (خاتمی-۲۵خرداد).

این در حالیست که اعتراضات و خیزش‌ها در جامعه مانند دیگ جوشانی در حال غل غل کردن است وضعیتی با چشم‌انداز خطرناکی را برای رژیم ترسیم کرده و باعث شده درون رژیم هم آشوبی برپا شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52f01a34-2889-436e-b866-e7021e415488"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات