728 x 90

نماینده سابق مجلس ارتجاع: چه بخواهیم و چه نخواهیم، دوره اعتراضات شروع شده؛ اعتراضهای همدیگر را پیدا می‌کنند

محبی‌نیا
محبی‌نیا

جهانبخش محبی‌نیا نماینده سابق مجلس ارتجاع در گفتگو با سایت حکومتی رویداد۲۴ گفت: دولتهایی که به جنگ اعتراضات مردمی می‌روند شکست می‌خورند.

وی در این گفتگو هشدار داد: «چه بخواهیم و چه نخواهیم، دوره اعتراضات شروع شده است» و «زمانی که جواب منطقی و صحیحی به این اعتراضات داده نشود، تقریباً به سمت یک تهدید ملی پیش می‌رود».

وی افزود: «دولتهایی که به جنگ اعتراضها می‌روند شکست می‌خورند. . این‌ها از حضور مردم یک ترس و فوبیای عجیب و وحشتناکی دارند».

این مهره حکومتی در جای دیگر این گفتگو با بیان سؤالی وحشت رژیم را از سقوط نشان داد و گفت: «چرا فکر می‌کنیم اگر اعتراضی ده روز طول بکشد حتماً خبری است و نظام از هم می‌پاشد... ... در واقع نسبت به این مسائل در روز‌های اول آن اهمیتی که باید داده نمی‌شود تا به بحران برسد! حتماً باید به بحران برسد که با خون جمع کنید مسأله را؟»

 

عضو سابق مجلس ارتجاع در پایان صحبت‌هایش وحشت خود از همبستگی قیامها و سراسری شدن آن نشان داد و گفت: «اعتراض‌ها همدیگر را پیدا می‌کنند و اگر اعتراضها هم‌خانواده شوند، به هیچ‌وجه امنیت ملی ما توان و تحمل این نوع سینرژی را نخواهد داشت» (سایت رویداد۲۴، ۸آذر۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30318e31-8c06-4b7f-a64a-c7be073c46aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات