728 x 90

نماینده سابق مجلس ارتجاع: عدم تصویب FATF باعث شد مردم زندگی‌شان را به انتخابات آمریکا گره بزنند

عدم تصویب FATF
عدم تصویب FATF

بادامچی نماینده سابق مجلس ارتجاع در مصاحبه با ایلنا (پنجشنبه ۱۵آبان) گفت: «امروز وضعیت در کشور به گونه‌ای است که مردم حال و حوصله حواشی را ندارد؛ لذا نباید عده‌یی امنیت کشور را با رفتارهای‌شان به مخاطره بی‌اندازند».
وی تأکید کرد: «متأسفانه در این شرایط کشور باید به آن چیزی که اصل است پرداخته شود، اما این اتفاق نمی‌افتد، ما این روزها به حضور مردم و بودنشان نیاز داریم اما راه‌ها به سمت و سوی دیگر می‌رود.»


وی افزود: «در شرایطی که بیکاری بیداد می‌کند و افراد جامعه به فکر معیشت هستند، رفتارهایی را مشاهده می‌کنیم که در پی خواست مردم نیست، چرا متوجه نیستند این رفتارها اثرات نامطلوبی بر روند مشارکت عمومی دارد. مجلس و دولت آن روزها هشدارهایی درباره وضعیت کشور در آینده دادند اما متأسفانه در مجمع تشخیص مصلحت به‌طور غیرقانونی لوایح رد شدند، خب بیایند پاسخ دهند چگونه این رفتارها باعث شد زندگی مردم با انتخابات آمریکا گره بخورد؟ چرا مردم باید امروز به این فکر کنند که فلانی در آمریکا بیاید ارز گران می‌شود، آن یکی بیاید جنس گران می‌شود! »


این کارگزار رژیم ادامه داد: «متأسفانه با برخی از رفتارها کشور را کوچک کردند و به سمت یک تحقیر ملی کشاندند.»
وی در مورد رد اف.ای.تی.اف و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده گفت: «روزگاری گفتیم، حداقل منافذ پولی را برای کشور را باز کنیم تا مردم به دردسر دچار نشوند، اگر شما امروز بیمار خاص داشته باشید، حتماً متوجه شده‌اید که قیمت داروها ۱۰برابر شده‌اند. داروهایی هستند از ۱۵۰هزار تومان امروز به دانه‌ای ۷میلیون تومان رسیدند و در بازار سیاهی که قابل اطمینان هم نیستند خرید و فروش می شوند و باید گفت این شرایط اصلاً مطلوب نیست.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb2577b1-1543-42ca-801b-eca37da75fc7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات