728 x 90

نماینده انگلستان در کمیته سوم ملل متحد: انگلستان نگرانی عمیق خودش در مورد افشای ویدئوهایی که از وضعیت زندانها در ایران حکایت دارد ابراز می‌کند.

نماینده انگلستان در کمیته سوم ملل متحد
نماینده انگلستان در کمیته سوم ملل متحد

نماینده انگلیس در کمیته سوم سازمان ملل در مورد گزارش جاوید رحمان در رابطه با نقض حقوق‌بشر در ایران گفت:

آقای رئیس بسیار تشکر می‌کنم. انگلستان از آخرین گزارش آقای رحمان استقبال می‌کند و ما به‌واقع بر حمایت خود از حکم ایشان تأکید می‌کنیم. این بسیار ناامید کننده است که نماینده (رژیم) ایران تلاش می‌کند که این کمیته را با به میان کشیدن مسائلش با کانادا منحرف کند. در جایی که کانادا مشوق آزادی مطبوعات برای افشا و مورد بررسی قرار دادن موضوعات و پایه‌گذاری یک رسیدگی ملی برای تحقیق بوده، ایران فقط برای این‌که اجازه دهد که آزادی مطبوعات داخلی‌اش و وضعیت حقوق‌بشر در کشورش به‌دقت مورد بررسی قرار گیرد، این موضع را می‌گیرد. این دقیقاً همان‌طور که آقای رحمان در گزارشش می‌گوید به‌خاطر این است که وضعیت خراب حقوق‌بشر در ایران ادامه دارد، از جمله سرکوب خشونت‌بار نامناسب با تظاهرات کنندگان در خلال ۱۲ماه گذشته، که چندین کشته به‌جا گذاشته است. ما به گزارشات کشورها از این دست نیاز داریم و بدون این سازوکار ما مردم ایران را تنها می‌گذاریم.

انگلستان هم‌چنین نگرانی عمیق خودش در مورد افشای ویدئوهایی که از وضعیت زندانها در ایران حکایت دارد ابراز می‌کند. بسیاری افراد با ملیتهای خارجی و دو تابعیتی و تظاهر کنندگان و مدافعان حقوق‌بشر با شرایط دردناکی در زندانها روبه‌رو هستند. (سایت سازمان ملل ۲۵ اکتبر۲۰۲۱ - ۳مهر۱۴۰۰). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74cea07a-971d-48bc-8f4a-2c7a836c34f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات