728 x 90

نمایش فاجعه‌بار رژیم که مایه آبروریزی در اکسپو دبی شد

اکسپو دبی
اکسپو دبی

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در جنگ باندهای رژیم از یک افتضاح دیگر در نمایشگاه جهانی در دبی‌ پرده برداشت و نوشت: «آنچه که از پاویون نظام در «اکسپو دبی» باقی ماند، حجم انتقادها از حدود ۱۴میلیون درهمی است که در دبی برای یک پاویون خالی از محتوا هزینه شده است».

تسنیم در ادامه افزود: «اهل فن نمایش نظام را «فاجعه‌بار» و «مایه آبروریزی» توصیف کردند».

تسنیم نوشت: باید پرسید جایگاه ایران در اکسپو کجا بود؟! آیا تمدن گذشته خود را به نمایش گذاشت یا برنامه‌ریزی برای آینده‌اش را؟ ایرانی که در حال حاضر وجود دارد چطور به نمایش گذاشته شد؟ آیا می‌توان آن را جزو کشورهایی دانست که برای آینده‌اش برنامه دارد؟ هیچ کدام! چون حتی نتوانست جاذبه‌های خود را به درستی نمایش دهد.

 

گروه فرهنگی الف، روز ۲۲فروردین نوشت: آنچه که از پاویون ایران باقی ماند، حجم انتقادها از حدود ۱۴میلیون درهمی است که در دبی برای یک پاویون خالی از محتوا هزینه شده و سفرهایی که خیلی از افراد با بودجه بنیاد رودکی، وزارت ارشاد، وزارت میراث فرهنگی، معاونت فناوری ریاست‌جمهوری به دبی رفتند!

نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱مارس ۲۰۲۲ به‌مدت ۱۸۲روز در دبی برگزار می‌شود.

نمایشگاه اکسپو دبی یکی از بزرگ‌ترین نشست‌های جهانی است که بهترینهای جهان برای ساخت آینده‌ای بهتر در یک مکان جمع می‌شوند. جوانان نقش مهمی در این ماجرا بازی می‌کنند و فرصت مشاهده، یادگیری و کمک به‌شکل‌گیری ایده‌های خلاقانه را خواهند داشت و می‌توانند راه‌کارهای نوآورانه‌ای برای ایجاد آینده‌ای پربارتر در منطقه خاورمیانه و جهان ارائه کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15f17fcb-5a3f-4844-aac7-20e9290ca76c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات