728 x 90

نقش دژخیم قاسم سلیمانی در سرکوب قیامهای ۷۸و ۸۸و حمله به اشرف از زبان سرکردگان رژیم

پاسدار قاسم سلیمانی
پاسدار قاسم سلیمانی

پاسدار محمدعلی جعفری سرکرده سابق سپاه روز یکشنبه ۲۰بهمن‌ماه در توئیتر خود به نقش دژخیم قاسم سلیمانی در سرکوب قیامهای سال ۷۸و ۸۸اعتراف کرده است.

پاسدار جعفری نوشت: قاسم در صحنه مقابله با ضد انقلاب در کف خیابان بود و اقدامات مؤثری را برای کنترل نا‌امنی و آشوب‌ها انجام می‌داد. بار‌ها شاهد حضور او در قرارگاه ثارالله بودیم، در غبار این فتنه‌ها همزمان در مسائل سیاسی هم با نفوذ خود برای خواص به‌دنبال روشنگری بود.

 

اعتراف پاسدار محمدعلی جعفری سرکرده سابق سپاه پاسداران به نقش سردژخیم قاسم سلیمانی در سرکوب قیامهای سالهای ۷۸و ۸۸به بحرانی تبدیل شد و سپاه پاسداران مجبور به تکذیب حرف سرکرده سابق خود شد.

به‌دنبال این اظهارنظر، پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد: محتوای توئیت منتشر شده صحت ندارد و قاسم سلیمانی حضوری در قرارگاه ضد ثارالله نداشت.

 

هم‌چنین آخوند جنایتکار اسماعیل سعادت نژاد مشاور نیروی تروریستی قدس به نقش پاسدار دژخیم قاسم سلیمانی در حمله به اشرف اعتراف کرد و گفت: قاسم سلیمانی مجاهدین را به درستی شناخته بود و مجاهدین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‎دانست و به‌همین دلیل تا پادگان اشرف رفت.

خانم مریم رجوی بعد از هلاکت پاسدار دژخیم قاسم سلیمانی گفته بود وی طراح قتل‌عام مجاهدین در اشرف و بسیاری عملیات تروریستی دیگر در عراق و در داخل ایران و سایر کشورها علیه مقاومت ایران بوده است. با هلاکت او چرخهای سرنگونی رژیم آخوندها هر چه سریع‌تر به حرکت در می‌آید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbaaa047-05fe-4445-ac7e-774e3d792aaa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات