728 x 90

نعره‌های وحشت از قیام و مجاهدین

کر هماهنگ و وحشت‌آلود مهره‌های بالای رژیم نسبت به قیام، کانون‌های شورشی و مجاهدین هم‌چنان ادامه دارد.

حسام‌الدین آشنا، مشاور آخوند روحانی، معاون سابق وزارت اطلاعات، ترس خود را این‌طور بیان کرد: «خیال کردند عملیات فروغ جاویدان ۲ را کلید زده‌اند ولی حالا به‌خوبی فهمیدند که در واقع عملیات مرصاد ۲ کلید خورده است».

پاسدار فدوی، جانشین سرکرده کل سپاه پاسداران خامنه‌ای، وحشت‌زده گفت: «در روز اول ۲۸استان و ۱۰۰محله و شهر درگیر این موضوع بودند و ما به واقع ۴۸ساعت جنگ کردیم. بنده با فرماندهان سپاه برخی شهرها که صحبت می‌کردم این اغتشاشات انسان را یاد کربلای ۴ می‌انداخت.(خبرگزاری حکومتی تسنیم اول آذر ۹۸)

پاسدار آبنوش، سرکرده عملیات سازمان بسیج سپاه: «آنچه بر سر نظام آمده را اینچنین بیان کرد: «جنگ جهانی تمام‌عیاری علیه نظام و انقلاب وضع حمل کرد. اینترنت با تأخیر قطع شد».(خبرگزاری حکومتی ایسنا اول آذر ۹۸)

آخوند احمد خاتمی در جمعه‌بازار تهران با غیظ و وحشت خاصی گفت: «خودشان می‌گویند ۳سال برنامه‌ریزی کرده بودند. آدم‌هاشون را در خارج آموزش داده بودند، در داخل آموزش داده بودند».

علی ربیعی، سخنگوی دولت آخوند روحانی، گفت: «هدفدار می‌رفتند به سراغ مراکز نظامی و امنیتی... جریان را راه می‌اندازند و به خانه‌های تیمی خودشان حرکت می‌کردند».

آخوند فلاحتی، نماینده خامنه‌ای در گیلان، کینه خود و نظامش را نسبت به مجاهدین نشان داد و گفت: «شما همان فرزندان اعدامی‌ها و (مجاهدین) آواره از وطن هستید».

در برابر همه این غیظ و کین‌ها و عربده‌های تهدید باید به خامنه‌ای و مهره‌هایش گفت در انتظار بیش از این از جانب جوانان و کانون‌های شورشی باشید. زمان هرگز به عقب برنمی‌گردد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11d1bf81-7875-497f-a082-b2b9bf42da33"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات