728 x 90

نصب پوسترهای مریم رجوی در تهران – فعالیت کانونهای شورشی

نصب پوستر مریم رجوی در تهران
نصب پوستر مریم رجوی در تهران

تجدید عهد کانونهای شورشی با قهرمانان شهید قتل‌عام ۶۷که به فرمان خمینی دجال و به دست مزدورانی که هم اکنون مقامات رژیم هستند، هم‌چنان ادامه دارد. قتل‌عامی که قرار بود با آن، مجاهدین ریشه‌کن شوند و امپراتوری ولایت فقیه برای یک دوران تاریخی، در ایران ماندگار و پایدار شود. خمینی بر آن بود با این کشتار به هر گونه اعتراض و مقاومت در برابر سلطه خود پایان دهد و آزادی و آزادیخواهی را مانع شود.

اما آن سرهای پرشور از یاد نرفت و الآن در قیام و خیزش مردم ایران مانند جرقه‌ هایی گداخته از پس خاکستر ایام می‌درخشد.

مریم رجوی در پیام سال گذشته خود به‌مناسبت سالگرد قتل‌عام ۶۷ گفته بود: در مقابل این شقاوت بی‌سابقه، مجاهدین، هزار هزار سر دارها را از خود بلند کردند، در وجدان تاریخی ملت ایران سوگند مجسم وفاداری به‌ آزادی شدند و تاریخ ایران را با اسطوره تسلیم‌ناپذیری خود روشنایی و امید بخشیدند.

بله خونهای مجاهدین و مبارزین آرمان‌خواه هرگز از جوشش بازنمی‌ماند و در تمام این سالیان، روح عصیان و اعتراض جامعه ایران در پیکار با رژیم ولایت فقیه بوده است.

درود‌های بی‌پایان به‌ همه زندانیان قتل‌عام‌ شده سال ۶۷که از لحظه‌ای که در اتاق‌های بازجویی گفتند بر سر موضع خود علیه ولایت فقیه و برای آزادی ایستاده‌اند تا همین امروز نبرد و پیکارشان رژیم آخوندی را درهم‌‌می‌کوبد.

نام‌های آنها را خمینی پنهان کرد اما نام‌آورترین زنان و مردان تاریخ معاصر ایران‌اند؛

مزارهایشان را مخفی کرده‌اند اما حاضرترین و آشکارترین وجود رزمنده ملت ایران‌اند؛

و سال‌هاست بر سر دار رفته‌اند اما سرود سرخ آزادی بر زبان آنها جاری است.

 

 

تهران – نصب پوسترهای مریم رجوی و شهدای قتل‌عام ۶۷

یکی از کانونهای شورشی تهران، در تجدید عهد با قهرمانان سربدار قتل‌عام ۶۷پوسترهایی از مریم رجوی که در آن یاد ۳۰هزار زندانی سیاسی مجاهد قتل‌عام شده گرامی داشته شده بود، در خیابان آزادی تهران نصب گردید.

کانون شورشی دیگری نیز با نصب پوسترهایی از این شهدای قهرمان در اماکن مختلف تهران یادشان را گرامی داشته و برای ادامه راهشان تجدید عهد کردند. در فیلم ارسالی این کانون شورشی پوستر‌هایی از مجاهدین شهید فرحناز ظرفچی، اشرف احمدی، منیره رجوی و ایرج ماسوری به چشم می‌خورد. یکی از اعضای این کانون شورشی در پیامش گفت: نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم، سالگرد شهدای ۶۷، درود بر رجوی

 

تجدید عهد با ۳۰هزار زندانی سیاسی قتل‌عام ۶۷– شیراز و تهران

اعضای کانونهای شورشی در شیراز با نصب پوستر برخی از شهدای قتل‌عام شده در سال ۶۷گفت: درود بر شهیدان قتل‌عام سال ۶۷، اینجا شیراز است مرداد ۹۷، مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی، این عضو کانون شورشی سپس اسامی برخی از این قهرمانان مانند ابراهیم بهادری قشقایی کشکولی، شهرام اردشیرزاده، عباس خوش‌خواه.

همچنین اعضای کانون شورشی دیگری در تهران نیز در سی‌امین سالگرد شهادت این گلهای سرخ آزادی ایران،اقدام به نصب پوستر برخی از قهرمانان سربدار قتل‌عام ۶۷کردند.

 

نصب پوستر شهدای قتل‌عام – تهران، استان مرکزی، اصفهان و بروجن

یکی از اعضای کانونهای شورشی تهران نیز، با در دست گرفتن پوستر مجاهد شهید ناصر قعله‌ای، به یاد آن شهید سرفراز قتل‌عام ۶۷گفت: من ناصر قلعه‌ای هستم در سال ۶۷به رژیم خمینی نه گفتم و به طناب دار بوسه زدم.

کانونهای شورشی دیگری نیز در تهران در سی‌امین سالگرد قتل‌عام این قهرمانان با نصب پوستر شهدا با آنان تجدید عهد کردند.

اعضای کانونهای شورشی دیگری در استان مرکزی و اصفهان و همچنین در بروجن نیز با نصب تصاویر شهدا برای ادامه دادن راهشان تجدید عهد کردند.

 

گل گذاری بر مزار شهدای قتل‌عام ۶۷– در تهران و مشهد

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران، با حضور در آرامگاه بهشت زهرا و گل گذاری بر مزار برخی از شهدای قتل‌عام ۶۷، یاد این قهرمانان را گرامی داشتند و برای ادامه راهشان تجدید عهد کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی مشهد نیز بر مزار شهدای حاضر شده با آنان تجدید عهد کردند. یکی از اعضای کانون شورشی با گفتن، سلام بر برادر مجاهدم، مزار این قهرمان مجاهد خلق که در ۲۰شهریور ۱۳۶۳به‌شهادت رسیده بود را شستشو داد و بر سازمان مجاهدین درود فرستاد.

کانون شورشی دیگری با بلند کردن تراکتی که بر آن نوشته بود « درود بر قهرمانان قتل‌عام ۶۷که به این رژیم نه گفتند و بر تمامیت این رژیم ضدبشری مهر سرنگونی حتمی زدند» با این قهرمانان تجدید عهد کردند.

 

دیوارنویسی در خراساًن شمالی و مشهد

اعضای یکی از کانونهای شورشی در خراساًن شمالی نیز اقدام به دیوارنویسی شعار « مرگ بر خامنه‌ای جلاد قاتل ۶۷، درود بر رجوی کردند.

اعضای کانون شورشی دیگری نیز در مشهد اقدام به دیوارنویسی شعار « مرگ بر خامنه‌ای قاتل ۳۰۰۰۰زندانی سیاسی سال ۶۷» کردند.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca7946a1-93cf-4b98-83da-d086fbcfabb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات