728 x 90

ند پرایس: (رژیم) ایران علاقه‌ای به تبعیت از برجام ندارد

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ۲۸تیر، در نشست خبری خود به کارشکنی رژیم ایران که روند مذاکرات هسته‌یی را به بن‌بست کشانیده است اذعان کرد و گفت رژیم ایران علاقه‌ای به تبعیت از برجام را ندارد.
وی هم‌چنین گفت: «هر روزی که می‌گذرد، زمان از دست می‌رود و ایران به ما و جهان می‌گوید که علاقه‌ای به تبعیت متقابل از برجام ندارد و وضعیت کنونی از دیدگاه آمریکا قابل‌قبول نیست».
ند پرایس با اظهار بر تلاش آمریکا برای مذاکرات مستقیم با رژیم ایران افزود: «اگر ایران به‌وضوح نشان دهد که قصد تبعیت از برجام را ندارد، آنچه در وین به‌عنوان پیش‌نویس توافق احیای برجام تهیه شده، با پیشرفت فعالیت‌های اتمی ایران بی‌معنا خواهد شد و ما مسیر دیگری را پیگیری خواهیم کرد».
وی در ادامه افزود: «با توجه به این‌که اطمینانی نیست که ایران واقعاً قصد احیای برجام را داشته باشد با متحدان در گفتگو بوده و هستیم».
وی درباره پیش‌نویش تهیه شده در وین در رابطه با مهار فعالیت‌های هسته‌یی رژیم ایران گفت: «گامهایی را نیز که آمریکا برای لغو تحریم‌ها خواهد برداشت مشخص کرده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d3d6ba5-df23-4146-9f06-7d5887ba6a3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات