728 x 90

ند پرایس: به نقطه‌ای می‌رسیم که پیگیری بازگشت متقابل به پایبندی به برجام دیگر به نفع ما نیست

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی امروز سه‌شنبه ۴مردادماه خود درباره نگرانی‌های جوزپ بورل درباره پایان مذاکرات هسته‌یی و این‌که «فضا برای مصالحه‌های مهم در برجام به اتمام رسیده است» در پاسخ به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که معامله‌ای که چند ماه است در اختیار ایران قرار گرفته است، هم‌چنان به نفع امنیت ملی ما است و تا ابد چنین نخواهد بود. ما به نقطه‌ای می‌رسیم و دوباره می‌گویم که این همان نقطه‌ای است که در حال حاضر نمی‌توانم برای شما تعریف کنم، چیزی که می‌توانم به شما بگویم این استکه به نقطه‌ای می‌رسیم که پیگیری بازگشت متقابل به پایبندی به برجام دیگر به نفع ما نیست.

آن نقطه این است که وقتی به نقطه‌ای برسیم که برجام مزایای منع گسترش تسلیحات اتمی که می‌تواند به همراه داشته باشد با پیشرفتهای برنامه هسته‌یی ایران از بین رفته باشد. این نقطه‌ای است که در آن ما این آلترناتیوها را دنبال خواهیم کرد، راههای جایگزینی که مدتی است در مورد آنها بحث می‌کنیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07e2e74b-6855-4c71-9aad-8de3fa7b9618"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات